dpol έγραψε:Και ποιες ειναι αυτές, οδήγηση σε παγωμενο κατηφορικό στενο δρόμο με γκρεμιλα χιλιομετρου που δεν σε βρίσκει ουτε η ΕΜΑΚ, τις βαζουμε μπροστα για να έχουμε φρενα και τιμόνι, με αλυσίδες πισω το μπροστινο μερος είναι ανεξέλεγκτο.
Mια ερωτηση Δημητρη,που μπορει να ειναι και βλακεια.....
Εαν σε τετοια κατηφορα που λες,διπλωσει το αμαξι(αφου εχει τις αλυσιδες μπροστα)δεν υπαρχει περιπτωση να σε παει οπου θελει πλεον -οντας ακυβερνητο- ακομα και να γυρισει αναποδα και να πηγαινει με τον κ@λο(οπως εχουμε δει πολλακις στην TV σε σκηνες απο παγωμενους δρομους στο εξωτερικο) με ολεθριες συνεπειες;;;;
Μηπως τελικα ειναι καλυτερα να ακολουθουμε τις οδηγιες του κατασκευαστη και μονο;
Με τις αλυσιδες πισω,ναι μεν δεν εχεις τιμονι,αλλα -με πολυ χαμηλες ταχυτητες-μπορεις τουλαχιστον να σταματησεις.
Υποψιν,το ερωτημα ειναι θεωρητικο,δεν εχω παρα ελαχιστη εμπειρια απο την οδηγηση σε τετοιο τεραιν,απο τα χιονια της Αθηνας.....
