Dim77 έγραψε:kostasRS έγραψε:Αντωνη επειδη δεν βρισκω που εχει γραφτει για τον βελτιωτη,,,,πες τους οτι θα το δυναμομετρησεις και οντως να το κανεις εφοσον λενε 25 αλογα και πριν και μετα ,,,,,,και αμα βγαλει 25 αλογα ετσι φοραω τακουνια

Σε τούρμπο κινητήρα, βγαίνουν γιατί θα αυξήσουν έστω και λίγο την πίεση του τουρμπο ότι και αν λένε ότι το κάνουν μόνο με χαρτογράφηση καυσίμου...
Το θέμα είναι πόσο θα αντεχει η τουρμπινίτσα μεγέθους σεσουάρ σε 1000άρι μοτέρ.
Για τα εσωτερικά του κινητήρα, λογικά δε θα υπάρχει
ιδιαίτερο πρόβλημα. Πιθανώς τα μπεκ να δουλεύουν μετά, στο μέγιστο της παροχής τους.
Πιθανώς και το κύκλωμα ψύξης να μην έχει
ιδιαίτερο θέμα.
Αυτά είναι ρίσκα που θα πρέπει να επιλέξει αν θα επωμιστεί ο καθένας. (Φυσικά σε ατμοσφαιρικά που υπόσχονταν παλιά +10 και 15 άλογα, ούτε για αστείο....εκεί εχεις απόλυτο δίκιο)
Νομίζω ότι δεν είναι αναιμικό ακόμα και το 1000άρι για να ασχοληθείς να το κάνεις σχεδόν σαν το 1.4
Δημητρη μου θα ελεγα ναι αν μιλουσαμε για ενα το λιγοτερο το λιγοτερο 1.6 και πανω .
Που και παλι χωρις αλλαγη φιλτρου εισαγωγης και χωρις εξατμιση θα ημουν διστακτικος για 25αλογα και 4 κιλα ροπη.
Με αυτη την τουρμπινα μια αναβαση συγγρου τεζα μου φτανει
Οπως και να εχει επειδη με το θεμα βελτιωση εχω σπρωξει χρονο και λ7,,, σε αυτο που επιμενω(που εχει σωσει πολλους φιλους) και αφηνει αφωνους τους επιστημονες βελτιωτες ειναι η πριν και μετα δυναμομετρηση.
Εκει να το πω λαικα μασανε και μονο στο ακουσμα ....
Λες στους φοβερους της νασα μηχανικους οτι θα παω να το μετρησω πριν ,,,και αρχιζουν τα ,,ναι εξαρταται σε τι κατασταση ειναι η τουρμπινα τα μπιστονια ,,,κλπ κλπ κλπ π@π@ριες και στο τελος σου πετανε ενταξει και 10 να παρεις εισαι αρχοντας ....
Αληθεια ιντερκουλερ εχει το 1000 αρι;;;;
-
Υγ.μιλαω εμπειρικα και για τους βελτιωτες που εχω συνεργαστει μεχρι τωρα ,κι οχι για οποιους εχουν αναφερθει στο παρον νημα που δεν τους γνωριζω.