Hellas4x4 έγραψε:5-6 μονάδες ενέργειας από έναν κινητήρα πετρελαίου (τουλάχιστον 1.600 κ.εκ.) 6-7 μονάδες ενέργειας από έναν κινητήρα βενζίνης 7-8 μονάδες ενέργειας από έναν κινητήρα βενζίνης που έχει γίνει μετατροπή σε αέριο 9-10 μονάδες ενέργειας από έναν ηλεκτρικό κινητήρα
Δεν είναι τυχαίο που όλη η βιομηχανία δουλεύει με diesel.
Η ηλεκτροκίνηση είναι ωραία λύση για μικρά ελαφριά οχήματα σε περιβάλλον πόλης, πατίνια, ποδήλατα και πολύ μικρά αυτοκίνητα, πχ https://microlino-car.com/el/microlino Όσο ανεβαίνει το βάρος ανεβαίνει και το βάρος της μπαταρίας και πέφτει η απόδοση του οχήματος. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν έχει βγει κανένα σοβαρό ηλεκτρικό φορτηγό. Και αν δείτε review του Ford F150 lighting, αν το φορτώσεις η αυτονομία πέφτει απίστευτα γρήγορα, σε βαθμό που είναι άχρηστο για επαγγελματική χρήση.
Δεν μπορώ να φαντασθώ πως τόσο απλά πράγματα δεν εγίνονται αποδεκτά / κατανοητά / εφαρμοστέα από τις κυβερνήσεις. Συμφωνώ με το παραπάνω σχόλιο. Ηλεκτρικά μπουζούκια ΜΟΝΟ για τις πόλεις. Μικρες μπαταρίες, γρήγορες φορτίσεις, μικρές απαιτήσεις ενέργειας, γρήγορη μετακίνηση, μικρός όγκος, περισσότερα οχήματα στον ίδιο χώρο. Οταν έρχεται τώρα η Jeep και βγάζει το τέρας ηλεκτρικό, σε ποιόν απευθύνεται, γιατί το βγάζει και το κυριότερο, γιατι τους επιτρέπουν να το βγάλουν; Δεν μπορεί να έχεις κύριε μια κατάνάλωση όσο 2 σπίτια ταυτόχρονο, για να κινηθείς με ηλεκτροκίνητο Jeep! Και το βράδυ αντί να πέφτουν οι καταναλώσεις στα δίκτυα, αυτές να κορυφώνονται γιατι όλοι θέλουν να φορτίσουν για την επομενη.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Για την ηλεκτροκίνηση, δεν θα γράψω κάτι. Έχω γράψει άρθρο πριν 3 χρόνια, για το πόσο επικίνδυνα είναι κατά την μεταφορά τους στα πλοία. Πέρσυ το καλοκαίρι εταιρεία σκανδιναβικών γραμμών, απαγόρευσε την είσοδο αυτοκινήτων στα ποστάλια της. Σε ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία που διαχειρίζομαι τεχνικά, τα ηλεκτροκίνητα τα βάζουμε έξω έξω ακριβώς μπροστά από την μπουκαπόρτα.
Για το μέλλον καυσίμου τώρα. Μπαταρίες και ρεύματα δεν παίζουν. Παίζει ένα στάδιο ακόμα με dual fuel αμμωνία και μεθανόλη (φτιάχνω καράβι με μηχανοστάσιο ammonia-ready διότι δεν υπάρχει μηχανή αυτή την στιγμή) και οι ηγέτες Αμερικάνοι είναι πάλι dual fuel με LNG και very low sulfur πετρέλαιο, όπου και θα καταλήξουμε.
Nίκο, όταν λες amonia ready τι περιλαμβάνει; Βεβαια το θαυμαστό είναι πως δεν υφίσταται ακόμη κινητήρας, οπότε εσείς πως μελετάτε τι μελλοντικές ανάγκες μιας τέτοιας εγκατάστασης;
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Όπως φτιάχναμε πριν κάποια χρόνια Scrubber ready μηχανοστάσια, έτσι και τώρα βάζουμε συστήματα μέσα στο πλοίο τα οποία θα μπορούν να δουλέψουν και με αμμωνία ή αφήνουμε χώρους / αναμονές για τα συστήματα αυτά. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, υπάρχουν 3 levels που μπορείς να το "ετοιμάσεις"
Το πρώτο είναι το concept design και περιλαμβάνει ουσιαστικά το να κάνεις το καράβι να δεχθεί με ευκολία στο μέλλον, ένα καύσιμο με αρκετά χαμηλό flash point. Μπορεί ας πούμε να ορίσεις μια συγκεκριμένη δεξαμενή καυσίμου, η οποία θα είναι ανάμεσα σε 2 στεγανά, για να βάζεις την αμμωνία σου.
Το δευτερο επίπεδο είναι το να κάνεις το concept design (Level 1), πιο λεπτομερή μελέτη και στο 3ο είναι η υλοποίηση, που μεταξύ μας παίζεται πάρα πολύ να μην γίνει.
Το κόστος εγκατάστασης τέτοιων τεχνολογιών συνήθως είναι τόσο μεγάλο που δεν αξίζει να το βάλει ένας owner σε υπάρχων πλοίο, γιατί πάντα το χαμηλό σε θείο καύσιμο θα είναι φθηνότερο στο τέλος της ημέρας.
Είναι σαν άλλος κόσμος αυτό το παιδί, που την ώρα του θριάμβου κάνει νόημα στην κερκίδα να κατεβάσει τους τόνους!
Ο Μίλτος Τεντόγλου φοράει μια απλή φόρμα με τα χρώματα της χώρας του. Δεν έχει στα μαλλιά του μωβ τούφες, δεν φοράει παρδαλά παπούτσια, ούτε είναι γεμάτος εκκεντρικά τατού.
Ο φακός πέφτει πάνω του για λόγους άλλους από αυτούς που έχουμε συνηθίσει να τον κάνουν να… παραληρεί.
Ο Μίλτος Τεντόγλου δεν κυκλοφορεί με ένα κινητό και δεν κάνει duck face υποδυόμενος το σύγχρονο πλαστικό «παπί», αυτοθαυμαζόμενος στο Instagram, ούτε κυκλοφορεί στη Μύκονο, στην Πάρο και στη Σαντορίνη περιφέροντας την ματαιότητα, απαθανατίζοντας ευτυχία που δεν υπάρχει.
Ο Μίλτος Τεντόγλου ξέρει ότι για να ανέβει στο βάθρο χρειάζεται δουλειά και για να παραμείνει εκεί χρειάζεται ψυχή. Ξέρει ότι θα πέσουν πάνω του τα φώτα, για ένα επίτευγμα και όχι για μια ενίσχυση σιλικόνης, για τη σωστή αποτρίχωση στο κατάλληλο σημείο ή για τον δημόσια κατάθεση αυτοθαυμασμού του που μετατρέπεται με θαυμαστή ευκολία σε θαυμασμό του πλήθους στο όνομα μιας νέας μορφής κατασκευής «προτύπων» στον αχανή διαδικτυακό τόπο.
Δεν τον πήρε κανείς από το χέρι, δεν τον «κατασκεύασε» καμία βιομηχανία παραγωγής ειδώλων, δεν πέρασε από κανένα βουλευτικό ή υπουργικό γραφείο έρποντας για προσοχή και στήριξη ή ενισχύοντας την ματαιοδοξία κανενός πολιτικάντη «να΄μαι εδώ, με τον κολλητό μου, χρυσό πρωταθλητή».
Ο Τεντόγλου από τα Γρεβενά είναι ο Μίλτος του εαυτού του. ‘Ελκει τα φώτα πάνω του επειδή τα αγνοεί και αγαπιέται επειδή καταφέρνει σε έναν κόσμο προκάτ ο οποίος μέρα με τη μέρα χάνει τα χαμόγελα και τα δάκρυά του, να χαρίζει συγκίνηση. Πραγματική, ατόφια συγκίνηση, από αυτή που κάποτε αρκούσε για να κινήσει τον κόσμο.
Είναι σαν άλλος "τόπος" αυτό το παιδί που την ώρα του θριάμβου κάνει νόημα στην κερκίδα να κατεβάσει τους τόνους, που καταθέτει την αλήθεια του «το τελευταίο άλμα ήταν για 8,70μ αλλά άφησα τα πόδια μου στην άμμο. Γι’ αυτό θύμωσα. Είναι ένα λάθος που θα το θυμάμαι για πάντα», που κάνει τα "θαύματα" με την καρδιά του.
Με μια καρδιά που δεν ανήκει σε κανένα σύστημα επιβολής συμπεριφοράς, σε καμιά κάστα εκλεκτών, σε καμία ελίτ του τόπου, σε καμιά χειραγωγούμενη ομάδα.
Μοιάζει με «ξένο σώμα» στην ελληνική κοινωνία ο Τεντόγλου σήμερα. Σαν μια λάμπα που πέφτει πάνω της και φωτίζει τη διαπίστωση ότι η απλότητα, η συνάρτηση δουλειά- επιτυχία- αναγνώριση, η ακολουθία «όσο πιο σημαντικός τόσο πιο σεμνός», η ευτυχία που πηγάζει από την εσωτερικότητα και η δύναμη του μέτρου, αποτελούν πλέον λέξεις και έννοιες που τείνουν προς εξαφάνιση και φαντάζουν- ήδη- καταστάσεις μιας άλλης ζωής, την οποία πολλοί νέοι άνθρωποι δεν πρόλαβαν καν να γνωρίσουν.
Ο Τεντόγλου που λέει μπροστά στην κάμερα «είμαι μαλάκας», ίσως είναι από τους λίγους, τους πολύ λίγους που ΔΕΝ, σε μια χώρα που χάνει τον εαυτό της και κάπου κάπου τον βρίσκει σε ένα παιδί που «πετάει» μονάχο του προς το φως μπρος στα έκπληκτα μάτια της, αδιαφορώντας για όσα σκοτάδια μας έχουν «φορτώσει».
Σαν ένα πουλί που βγαίνει από ένα καμμένο δάσος.
άρθρο-άποψη της Κοντογεωργοπούλου Γιώτας
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
Φίλε ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΣΟΛΩΜΟΣ καλημέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
καλημερα σας.ως νεο μελος θα με ενδιεφερε συμμετοχη σε πιθανο προορισμο της ομαδας στην περιοχη μου(λαρισα/θεσσαλια),με το καλο να βρεθουμε, να γνωριστουμε και να πουμε για τα κοινα μας ενδιαφεροντα(φυση, εκκδρομες, μηχανοκινητος αθλητισμος..)