από kostasRS » Παρ Ιουν 02, 2023 8:22 am
Η εξυπηρετιση του νομου βρισκεται στο οτι ΝΑΙ πλεον το σκαφος που εχει σημαντικο βαρος μπορει να το τραβηξει και ο φιλος μου με το δικο του αμαξι.
Γιαυτο δεν χρειαζεται επασφαλιστρο το αμαξι αλλα το ρυμουλκουμενο σωστο και τιμιο μιας και μεχρι τωρα αμαξι και σκαφος ηταν παντρεμενα,,,,,παει αυτο......
Το κενο(και εδω ειναι το σοβαρο) ειναι οτι εφοσον το σκαφος ειναι αυτονομο τοτε σιγουρα ενα αμαξι που δεν πληρει τα ορια ελξης θα κυκλοφορει σαν καρμανιολα με εναν χαρο απο πισω του ,,,,,,,,σε αυτη την περιπτωση πρεπει στον ελενχο το οργανο να ελενξει την ελκτικη δυνατοτητα του αυτοκινητου που στα καινουργια την λεει στην αδεια ενω στα παλια οχι .
Δε3ν μιλαω καν για μπαγκαζιερα που το βαρος της ειναι γελοιο,,,,,μιλαω (παραδειγμα ) το nv που η επιτρεπτεα εκλτικη του δυνατοτητα ειναι για να κλαματα και ενα μικρο σκαφακι 5 μετρων απαγορευεται να το ρυμουλκησει γιατι τοσο του δινει η μαμα εταιρεια και οταν σε σταματησουν για ελενχο επειδη ειναι τζιπ το οργανο δεν θα κοιταξει τετοιες λεπτομερεις θα κοιταξει αν εχεις ασφαλεια στο τρειλερ.....ΧΑΟΣ ,
Βεβαια αν γινει ατυχημα εννοειται θα στο βρουν οι ασφαλιστηκες οτι τραβουσες με λαθος δυναμικης αμαξι και τοτε σε ξεσκισαν....
Εγω για το τρειλερ πληρωνω 22 ευρω τον χρονο και το θεωρω χαζο να κατσουμε να αναλυσουμε οτι ειναι ακριβοτερο απο το επασφαλιστρο που ηταν 15.
βαριεμαι