Καταρχάς είναι η 1.5 "κανονική" υβριδική έκδοση, με αυτόματο κυβώτιο. Κάπου τα μισά χιλιόμετρα έγιναν με πολύ χιόνι στους πρόποδες των Άλπεων της Βέρνης, που ήταν και ο λόγος που πήρα και το αμάξι. Στα ελαστικά, του φόρεσα μια τετράδα Bridgestone LM005, που ακούγεται πως είναι τα πιο αποτελεσματικά αυτή την εποχή.
Ήμουν διστακτικός στην αρχή για την έκδοση, να πάρω το κλασσικό 1.4 τουρμπάκι ή να μπω και εγώ στο ρεύμα, κυριολεκτικά και μεταφορικά

Γενικά δεν είναι πολύ επιθετικό υβριδικό, με την έννοια πως ο εσωτερικής καύσης σβήνει αρκετά πιο σπάνια σε σχέση με άλλα ιαπωνικά υβριδικά που έχω οδηγήσει κατά καιρούς. Αν το κιβώτιο είναι το Μ (χειροκίνητο) το μοτέρ δεν σβήνει ποτέ και ο ηλεκροκινητήρας επενεργεί βοηθητικά. Το ίδιο γίνεται και οταν είνια κρύος, όταν ο κλιματισμός είναι στο Lo ή Hi και όταν είναι ανοιχτό το ξεθάμπωμα πίσω (μην με ρωτάτε γιατί

Στις επιταχύνσεις απο στάση δεν τον καταλαβαίνεις πότε μπαίνει, αλλά πχ σε καμπή αυτοκινητόδρομου ανηφορική με 100χλμ σταθερή, χωρίς να πατήσω περισσότερο γκάζι, μόλις πιάνει η ανηφόρα νιώθει ξαφνικά μια ροπή να σε σπρώχνει. Είναι περίεργη αίσθηση μέχρι να την συνηθίσεις

Στο χιόνι το αμάξι οργώνει, πολύ σταθερό σε χιονισμένο δρόμο όπου έχει περάσει εκχιονιστικό και έχει μείνει ένα στρώμα κάτω. Έκανα κάπου 200χλμ σε αυτή την κατάσταση, τα 100 ήταν αυτο/δρόμος και μάλιστα με πάνω απο 70χλμ/ω. Το αμάξι είναι ΠΑΡΑ πολυ δημοφιλή στην Ελβετία και μάλλον όχι τυχαία. Θα ήθελα να ήταν είτε λίγο πιο ψηλό μπροστά, είτε λίγο πιο στρογγυλό επειδή μου μαζεύει χιόνι. Τουλάχιστον είναι όμορφο

Ωραίο τιμόνι, πολύ θόρυβο στα ψηλά χλμ, ευτυχώς έχει apple car play επειδή το μαμά μου θύμησε γραφικά Sega Saturn, ανέλπιστα καλά φώτα, θερμενόμενα που σου καίει το πωπουδάκι στην δεύτερη σκάλα.
Αυτά, περιμένουμε τον Μάι να μπουν τα continental να δούμε τι κάνει στις στροφές
