
Να σημειώσω ότι ενδιαφέρομαι πολύ για το λάστιχο και γι΄αυτό το λόγο πουλάω και τα ζαντολάστιχά μου
Λοιπόν το αμάξι το γύρισα από Χαλκίδα και την 2η φορά το πήρα στη πόλη και Αττική Οδό

Μέχρι τα 100 όλα καλά απλώς ακούγεται ο αέρας που περνά μέσα από τα τακούνια του,πράγμα που δεν με ενόχλησε καθόλου
Μετά τα 100 ο θόρυβος μειώνεται αλλά.. αρχίζει ένα γαργαλητό στο τιμόνι το οποίο είναι εκνευριστικό στα 120 και μετά
Από άποψης κρατήματος έστριψα στις καμπές της Μαλακάσας με 160+ και δεν έτρεχε κάστανο

Εν κατακλείδι θα πώ ότι το ΝGV 5d αλλάζει χαρακτήρα και χάνει τα άριστα τουριστικά του χαρίσματα,τουλάχιστον για όσους κινούνται από 120 και πάνω,λόγω του κραδασμού στο τιμόνι
Εγώ προβληματίστηκα αρκετά,προφανώς φαντάζομαι ότι τα παραπάνω ισχύουν και για τα άλλα mud ελαστικά:roll:
Οι αποφάσεις δικές σας
