GATOZ έγραψε:πιθανα να διαφερει και η ποιοτητα-χαρακτηριστικα του προιοντας απο παρτιδα σε παρτιδα
το ξαναπα με λιγοτερο σκληρο τροπο
μονο eibach οποιος εχει τη δυνατοτητα, δηλαδη οι βενζινες, και mad οι αποδελοιποι
μαζι με ολα τα χαρτια που αναφερουν το μοντελο και κανουν για να περναει και απο κανονικο - οχι ελληνικο - κτεο
ε, δεν μπορει, κατι κοστισε να τα βγαλουν
Nikola Tenv έγραψε:Νομίζω οτι βγάζεις λάθος συμπεράσματα χωρίς καννα τα έχεις δοκιμάσει ή ακόμα χειρότερα να τα είχες στο ΝV σου. Πως προκύπτει οτι είναι άχρηστα οταν δίνουν 10 χρόνια εγγύήση και μέλη απο εδώ με diesel δεν παραπονέθηκαν για κακή συμπεριφορά. .
Συγνώμη που επεμβαίνω, αλλά εγώ κατάλαβα ότι λέει άλλο ο gatoz. Όχι ότι είναι άχρηστα. Απλά φαίνεται με παράδειγμα εδώ τον nEO, ότι η παρτίδα που πήρε διαφέρει από αυτά που πήραν άλλοι. (πχ. τα δικά σου που είναι άψογα και τα έχεις δοκιμάσει εκτενώς). Φαντάσου επίσης, να έπαιρνες που λέει ο λόγος ένα δεύτερο βιτάρα (ή κάποιος δικός σου άνθρωπος) και να του έβαζες και εκεί MP λόγω καλής εμπειρίας και να του έβγαιναν αντί για +3, +5 (και καλά το ύψος, αν δε δούλευαν και καλά;)
Όπως επίσης αυτό που αναφέρει ο γάτος, για τα χαρτιά είναι σοβαρό θέμα. Δε παίρνει TUV για πλάκα η Eibach, Η&R ή όποιος άλλος...Έχει πληρώσει κάτι χιλιάρικα για παράβολο πιστοποίησης συν τις δοκιμές.
Όπως επίσης ότι το γελοίο το ΚΤΕΟ μας, δεν το δέχεται, ενώ περνάει μια χαρά στα ΚΤΕΟ σοβαρών χωρών. (Βέβαια δεν κόβουν κανέναν...ούτε καν για κομμένα ελατήρια που έχουν μερικοί).
Αυτό που αναφέρει ο nEO δεν θα έπρεπε να συμβαίνει. Ειδικά πίσω. Το hybrid είναι ελάχιστα βαρύτερο εμπρός από το 140αρι μη χυβριδ και ελαφρύτερο από το diesel. Πίσω όμως; Και καλά να του σηκωθεί

εμπρός. Πίσω έπρεπε να είναι ίδιο, όπως στους υπόλοιπους με mp, είτε ντιζελ, είτε 1.4-140.