Χαιρετώ την παρέα,
Θα ήθελα να ακούσω τις εμπειρίες σε ένα αντίστοιχο πρόβλημα που ενδεχομένως κάποιος να είχε. Μετά από 4-5 μήνες ακινησίας μιας και μενω μονιμα εξωτερικό, πηρα το βιταρακι να ξεσκάσω. 2-3 μερες αργότερα αντιλήφθηκα οτι εχει κάποια διαρροη, στην αρχη θεωρησα οτι ηταν βαλβολινη καθως ηταν πολυ ανοιχτόχρωμο για να ειναι λαδι κινητήρα και ειδα οτι ηταν λαδωμένος ένας άξονας που έρχεται από το κιβώτιο για την κίνηση των τροχων (ημιαξόνιο ??). Πήγα στο μηχανικό και αφου του εριξε μια ματια από κατω μου ειπε ότι είναι αντλία συμπλέκτη. Τα υγρα ειχαν πεσει στο μιν, αλλα εχοντας και τακακια αρκετα φαγωμενα και θέλουν αλλαγη δεν μπορω να ξερω ποσο λαδι εχει χασει( υποθετω ότι χρησιμοποιούν το ίδιο δοχείο φρένα και συμπλέκτης??). Η αληθεια είναι ότι το αυτοκίνητο είχε πλημυρίσει από κάτω αλλα το λαδί που έλειπε από το δοχείο μου φαινόταν πολύ λιγότερο. Θα παω σε λιγες μερες για επισκευη και αναρωτιεμαι για το κοστος. Το αυτοκινητο ειχε 50κ κμ οποτε δεν θα αλλαξω δισκο. Οποιαδηποτε γνωμη/εμπειρια καλοδεχουμενη...