zerarblack έγραψε:Η αίσθηση που έχω αποκτήσει είναι ότι το χειρότερο για το DPF είναι όχι τόσο η κίνηση αλλά οι μικρές αποστάσεις στις οποίες ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί (και σε γενικές γραμμές ο κινητήρας μας δεν ζεσταίνεται γρήγορα).
Συμφωνώ. Προχθές επισκέφτηκα ένα ορεινό χωριό (880μ.υψ.) Λόγω της φύσης της εργασίας μου, έκανα σύντομες διαδρομές των 200μ. έως 800μ. από τις 10:30 έως τις 17:00. Ο καιρός αρκετά κρύος 9 έως 13°C. Τελειώνοντας μου άναψε η ένδειξη DPF "keep driving to regenerate...". Πράγματι οδήγησα στην επιστροφή με σχετικές γρήγορες ταχύτητες και μόλις διήνυσα 15χλμ. η ένδειξη "έσβησε". Όμως στις σύντομες στάσεις εντός κωμόπολης (διασταυρώσεις κλπ.) δεν έσβηνε ο κινητήρας ως συνήθως.
Έτσι την επόμενη μέρα, διήνυσα ασταμάτητα περί τα 16χλμ. με άνω των 2000 στροφές/λεπτό και μετά στις στάσεις ο κινητήρας "έσβηνε" κανονικά.
Υ.Γ.: Το "start/stop" του κινητήρα το επιλέγω στη θέση "off", αλλά στην προκειμένη περίπτωση το άφησα στο "auto", γιατί κάπου άκουσα - διάβασα, ότι το σύστημα ("start/stop") ελέγχεται και σε περιπτώσεις όπως το άνω παράδειγμα, ή χαμηλής στάθμης μπαταρίας κλπ. δεν σβήνει τον κινητήρα στις στάσεις το οχήματος.