Ηρθε και η νεα πρόταση της toyota σε θέση ανάμεσα στο c-hr και στο μεγάλο Rav-4. Νομίζω οτι η ελληνική αντιπροσωπεία πέτυχε συμπαθητικές τιμές αν αναλογιστούμε τη λαίλαπα αυξήσεων ολων των τιμών στα αυτοκίνητα. 33.200,00 ξεκινάει το AWD , Φυσικά μιλάμε για 2,0 κυβικά με επιβάρυνση Φορο πολυτελείας αλλά αν απαλλάσεται απο Τέλη λόγω υβριδικού (χαμηλή ρύποι) ίσως προσελκύσει ενδιαφέρον. Του χρόνου λέγεται οτι θα έχει και 1,8 κινητήρα με 140 άλογα . Στα specs λέει για 205 εκ ground clearance και για ηλεκτροκινητήρα πίσω 41 ίππων (μάλλον αισθητά καλύτερα απο το AWD yaris cross). αλλά εκτιμώ οτι σε σχέση με το NV για εκτός είναι χειρότερο δεν έχει κάποια επιλογή τετρακίνησης π.χ off road mode, lock κλπ Δείτε και το video το οποίο αναφέρει οτι με το trc απενεργοποιημένο μόνο 2 τροχοί κινούνται
Το κάθε αυτοκίνητο έχει το δικό του κοινό. Και η Toyota έχει αποδείξει τόσα χρόνια ότι είναι κορυφαία παγκόσμια στις πωλήσεις. Μπορεί να μην έχει τεράστιες επιδόσεις και απευθύνεται σε κολλημένους που δεν έχουν απαιτήσεις αλλα θέλουν την ποιότητα Toyota και δεν την αλλάζουν. Ίσως και τα λάστιχα αυτά δεν βοηθούν γιατί από δύναμη δεν πάσχει. Η πορεία του θα δείξει...
•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου. •Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε. •Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Η Toyota και η Suzuki έχουν δυο κοινά στοιχεία: 1) είναι ίδιας καταγωγής Γιαπωνέζικα 2) αποτελούνται από 6 γράμματα Από κει κι ύστερα η ποιότητα, η εμπορικότητα και ο ανταγωνισμός διαφοροποιούν τις καταστάσεις αναλόγως προσφοράς και ζήτησης.