Κλώτσημα και ταλάντωση στην αποσύμπλεξη

Κλώτσημα και ταλάντωση στην αποσύμπλεξη

Δημοσίευσηαπό LK00 » Κυρ Νοέμ 06, 2022 1:17 pm

Καλημέρα στην παρέα,
Έχοντας πολυ καιρό να γραψω στο φόρουμ αλλα παρακολουθώντας τακτικά τα δρώμενα, πηρα το θάρρος να ζητήσω την πολύτιμη βοήθεια και εμπειρία σας.

Έχοντας μετακόμιση τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό (Δανια) είχα την τυχη να ξανα πεσει στα χέρια μου ενα παρόμοιο Vitara με το δικο μου, που πλέον με βλέπει 4-5 φορές χρόνο, αλλα σε βενζίνη.

Το εταιρικό λοιπόν αυτο αυτοκίνητο μου παρουσιάζει ένα παρα πολύ ενοχλητικό κλωτσημα κατα την αποσυμπλεξη αλλα και όταν αφήνω το γκάζι έχοντας 3-4 χιλ στροφές. Το κλωτημα ειναι ουσιαστηκα μια ταλάντωση του αυτοκινήτου μπρος-πισω εως ότου απορροφηθούν οι κραδασμοί κ σταθεροποιηθεί. Μιλαμε για 3-4 ταλαντώσεις μπρος πισω.

Αυτή λοιπόν την αντίδραση του αυτοκινήτου εγω την βρίσκω εντελώς αφύσικη κάτι με το οποίο δεν συμφωνούν οι μηχανικοί της Suzuki. Συγκρίνοντας με το δικò μου που ειναι ιδιας χρονολογιας κ σχεδον ιδίων χιλιομέτρων (90χιλ & 100χιλ km)

Ειναι η μέρα με τη νύχτα.

Θέλοντας να αποδείξω οτι αυτο δεν ειναι φυσιολογικό οδήγησα ενα Swift ιδιας ακριβως χρονολογιας και km, και η συμπεριφορά ηταν σχεδον ίδια. Κλωτσημα και ταλάντωση.

Προσπαθώντας λοιπον να βρω τι φταίει, γτ ΔΕΝ ειναι φυσιολογικό τουλάχιστον με βαση την οδηγικη μου εμπειρία, παρατήρησα οτι έχουν και τα δυο οχήματα κοτσαδορο, το δικό μου δεν εχει. Σκέφτηκα οτι λόγω την ρυμουλκισης μπορεί να θέλει βάση σασμάν, είπαν οτι την τσέκαραν, αλλα δεν παίρνω κι όρκο. Σκέφτηκα επίσης μηπως λόγω των χιλιομέτρων θελει δίσκο πλατω, αλλα το αμάξι δεν πατιναρει καθόλου.
Σκεφτηκα επισης μήπως λογω των κοτσαδορων δημιουργείται κάποιο μπόσικο στο σασμαν και δουλεύει ετσι μετα απο καιρό... (αυτό το σκέφτηκα ολομόναχος :lol: :lol: ) αλλα δε μου βγάζει και πολυ νόημα.

Πριν καμια 15 χρόνια ειχα αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα στο τοτε αμάξι μου (opel astra 2000) στο οποίο ειχα αλλάξει βάσεις μοτερ αλλα το πρόβλημα δεν λύθηκε ποτε μεχρι που το έδωσα.

Τέλος παντών για μη τα πολυλογώ, εχει κανείς καμια παροιμία εμπειρία που να βρήκε λύση η εστω καποια γνώμη απο που να ξεκινήσω??

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
LK00
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 14, 2019 3:46 pm
Λάστιχα: Continental (Eco)
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Leo
Name: Leo

Re: Κλώτσημα και ταλάντωση στην αποσύμπλεξη

Δημοσίευσηαπό dpol » Κυρ Νοέμ 06, 2022 1:23 pm

Φιλος καλως ηρθες στην παρεα μας.

Θα σε παρακαλούσα πριν αρχισεις να συμμετεχεις στις συζητήσεις μας να μας πεις δυο κουβεντες για σενα και το αυτοκίνητο σου εδω

Απο τους
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Κλώτσημα και ταλάντωση στην αποσύμπλεξη

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Κυρ Νοέμ 06, 2022 2:33 pm

Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου όλα δείχνουν γκρουπ συμπλέκτη. Κατάλαβα πως είναι ποδοκίνητος.
Αν είναι Auto σασμάν/συμπλέκτης τότε είναι σίγουρα.
Θα πρότεινα να πήγαινες συνεργείο να το δούνε. Αν όντως είναι από συμπλέκτη
μπορεί να βγάλει ακόμα μερικά km πάντα με προσοχή.
Την στιγμή που το κάνει δοκίμασε να πατήσεις ελαφρός τον συμπλέκτη να δεις αν κόβει το τρέμουλο.
Τελευταία επεξεργασία από stelios8ess και Κυρ Νοέμ 06, 2022 3:17 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Κλώτσημα και ταλάντωση στην αποσύμπλεξη

Δημοσίευσηαπό stephos » Κυρ Νοέμ 06, 2022 3:08 pm

Αυτό που περιγράφεις είναι το "kangarooing".
Γνωστό πρόβλημα κυρίως στους 1,5 κινητήρες του VAG Group με βασικό θύμα το T-Rock αλλά και άλλα που μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα όπως Skoda, Leon κλπ.
Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που τότε είχα απορρίψει το T-Rock.
Η πηγή του συγκεκριμένου προβλήματος (που επηρέαζε κυρίως τα manual) εντοπίστηκε στο ηλεκτρονικό σύστημα που προλαμβάνει το σβήσιμο του κινητήρα (anti-stall) και μετά από 2-3 χρόνια η VW το έλυσε με μια απλή αναβάθμιση του software.
Δεν λέω ότι είναι αυτό το πρόβλημά σου αφού η SUZUKI δεν έχει καμία σχέση (έστω και μακρινή) με αυτό το group αλλά σου δίνω άλλη μια πληροφορία να αναφέρεις στους Δανούς μήπως το ψάξουν και προς τα εκεί.
stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 409
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: Κλώτσημα και ταλάντωση στην αποσύμπλεξη

Δημοσίευσηαπό LK00 » Κυρ Νοέμ 06, 2022 7:31 pm

stelios8ess έγραψε:Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου όλα δείχνουν γκρουπ συμπλέκτη. Κατάλαβα πως είναι ποδοκίνητος.
Αν είναι Auto σασμάν/συμπλέκτης τότε είναι σίγουρα.
Θα πρότεινα να πήγαινες συνεργείο να το δούνε. Αν όντως είναι από συμπλέκτη
μπορεί να βγάλει ακόμα μερικά km πάντα με προσοχή.
Την στιγμή που το κάνει δοκίμασε να πατήσεις ελαφρός τον συμπλέκτη να δεις αν κόβει το τρέμουλο.


Ευχαριστώ Στέλιο για την απάντηση σού.
Το σασμάν ειναι manual, και το είχα πάει συνεργείο πριν απο 10χιλ km και μου είπαν οτι δεν υπαρχει κανενα πρόβλημα και ότι ετσι δουλεύουν αυτά. Παρόλα αυτα το αυτοκινητο εδώ και 10χιλ km δε δειχνει καμια επιδείνωση.

Οταν λες γκρουπ συμπλέκτη εννοείς δίσκο και πλατό ή συμπεριλαμβάνει και κάτι ακόμα?

Αν ηταν απο συμπλέκτη δε θα έπρεπε να είχε και αλλα σύμπτωμα όπως πχ σκληρό πενταλ ή πατινάρισμα...?
Η αλήθεια είναι οτι δεν εχω αλλάξει πότε συμπλέκτη γιατι δεν ειχα πότε θέμα κ δε μπορώ να αντιληφθώ τα σύμπτωματα φθαρμένου συμπλέκτη.

Αυτό που λες γ το πάτημα του συμπλέκτη εχεις δίκαιο. Μπορείς να διαχειριστείς την ταλαντωση 100% απλα αυτο που με ανησυχεί ειναι η διάρκεια της. Ειναι σαν ενα διαρκες σκορτσάρισμα με μακριές ταλαντώσεις.
LK00
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 14, 2019 3:46 pm
Λάστιχα: Continental (Eco)
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Leo
Name: Leo

Re: Κλώτσημα και ταλάντωση στην αποσύμπλεξη

Δημοσίευσηαπό LK00 » Κυρ Νοέμ 06, 2022 7:39 pm

stephos έγραψε:Αυτό που περιγράφεις είναι το "kangarooing".
Γνωστό πρόβλημα κυρίως στους 1,5 κινητήρες του VAG Group με βασικό θύμα το T-Rock αλλά και άλλα που μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα όπως Skoda, Leon κλπ.
Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που τότε είχα απορρίψει το T-Rock.
Η πηγή του συγκεκριμένου προβλήματος (που επηρέαζε κυρίως τα manual) εντοπίστηκε στο ηλεκτρονικό σύστημα που προλαμβάνει το σβήσιμο του κινητήρα (anti-stall) και μετά από 2-3 χρόνια η VW το έλυσε με μια απλή αναβάθμιση του software.
Δεν λέω ότι είναι αυτό το πρόβλημά σου αφού η SUZUKI δεν έχει καμία σχέση (έστω και μακρινή) με αυτό το group αλλά σου δίνω άλλη μια πληροφορία να αναφέρεις στους Δανούς μήπως το ψάξουν και προς τα εκεί.



Γεια σου Στέφανε,
Ευχαριστώ για την απάντηση.

Καλό στοιχείο αυτο που ανέφερες θα τους το αναφέρω.
Ωστόσο, η ταλάντωση παρουσιάζεται και οταν κινούμαι με 3-4 χιλ στροφές κ αφήσω το γκάζι (χωρίς να επέμβω στο συμπλέκτη καθόλου) και αρχίζει και πήγαινει μπρος-πισω 3-4 φόρες μέχρι να σταθεροποιηθεί. Μου δίνει την εντύπωση οτι είναι κάτι λασκα, σαν να υπάρχει ενας μηχανικός τζόγος.
LK00
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 14, 2019 3:46 pm
Λάστιχα: Continental (Eco)
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Leo
Name: Leo

Re: Κλώτσημα και ταλάντωση στην αποσύμπλεξη

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Κυρ Νοέμ 06, 2022 9:44 pm

LK00 έγραψε:Οταν λες γκρουπ συμπλέκτη εννοείς δίσκο και πλατό ή συμπεριλαμβάνει και κάτι ακόμα?
Αν ηταν απο συμπλέκτη δε θα έπρεπε να είχε και αλλα σύμπτωμα όπως πχ σκληρό πενταλ ή πατινάρισμα...?

To manual γκρουπ συμπλέκτη αποτελείτε από τον δίσκο, πλατό, υδραυλικό ρουλεμάν (είναι μαζί με την κάτω πόμπα)
και το βολάν διπλής μάζας. Δεν είμαι σίγουρος αν το συγκεκριμένο μοντέλο φοράει τέτοιο βολάν ή απλό.
Κλότσημα και ταλάντωση μπορεί να βγάλει ο δίσκος, (αν έχει χαλασμένα ελατήρια) και το χαλασμένο βολάν αν είναι διπλής μάζας.
Προφανώς το ρουλεμάν και το πλατό δουλεύουν σωστά, όπως και δίσκος δεν έχει φαγωμένο φερμουίτ.
Οπότε το πεντάλ δεν είναι σκληρό και ο συμπλέκτης δεν πατινάρει.
Στο συνεργείο μάλλον εντόπισαν τι φταίει, το θεώρησαν μικρό πρόβλημα και παρότρυναν να κυκλοφορείς το αυτοκίνητο ως έχει.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Κλώτσημα και ταλάντωση στην αποσύμπλεξη

Δημοσίευσηαπό LK00 » Τρί Νοέμ 08, 2022 10:49 pm

Έτσι όπως τα ακούω για δίσκο μου φαίνεται να θέλει. Σε ευχαριστώ για τη λεπτομερή ανάλυση τουλάχιστον τώρα θα είμαι πιο προετοιμασμένος στο επόμενο σέρβις !!
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Τετ Δεκ 14, 2022 12:16 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης
LK00
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 14, 2019 3:46 pm
Λάστιχα: Continental (Eco)
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Leo
Name: Leo

Re: Κλώτσημα και ταλάντωση στην αποσύμπλεξη

Δημοσίευσηαπό tsiros » Τετ Δεκ 14, 2022 11:52 am

Βάλε το μηχανικό μέσα και πήγαινε τον μια βόλτα. Ξέρεις το πρόβλημα και πως εμφανίζεται, οπότε στη βόλτα πιέζεις εκεί το αυτοκίνητο και το βλέπει και εκείνος.
Άβαταρ μέλους
tsiros
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Τρί Ιαν 12, 2016 10:19 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Maxxis a/t 980
Διάσταση ελαστικών: 225-75/16
Suspension: Ironman
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας


Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Παρ Μάιος 09, 2025 11:54 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 09, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Μάιος 08, 2025 12:03 pm Τετάρτη 14-5-2025 πάμε για καφεδάκι στο
antonis1627 Πέμ Μάιος 08, 2025 11:32 am Η Ομαδική μας για την καλοκαιρινή κολεξιόν ανέβηκε
arahova Πέμ Μάιος 08, 2025 9:30 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μάιος 08, 2025 6:53 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Μάιος 07, 2025 9:33 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μάιος 07, 2025 6:38 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μάιος 06, 2025 10:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μάιος 06, 2025 6:06 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μάιος 05, 2025 10:46 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
Nikola Tenv Δευτ Μάιος 05, 2025 10:39 am Καλημέρα , καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Μάιος 05, 2025 10:28 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Μάιος 05, 2025 6:44 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Μάιος 04, 2025 11:59 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Μάιος 04, 2025 6:47 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μάιος 03, 2025 10:58 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 03, 2025 7:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες