Κάνοντας ένα lift με ελατήρια των 5εκ (παράδειγμα)
τι είναι πιο λειτουργικό ? (ΜΟΝΟ για ΠΙΣΩ η ερώτηση)
1. Να βάλουμε μακρυτερα αμορτισερ 5εκ (κρατώντας τις εργοστασιακές βάσεις ) ?
2. Να κρατήσουμε την αρχική διάσταση αμορτισερ και να βάλουμε απο κάτω Repositioners των 5εκ
(αλλάζοντας όμως τον προσανατολισμό της βίδας στην βάση του αμορτισερ) και βοηθώντας την καλύτερη άρθρωση ?
3. Να κρατήσουμε την αρχική διάσταση αμορτισερ και να βάλουμε στην κορυφή του αμορτισερ μετατροπέα απο βίδα σε θηλιά (βελτιώνωντας και την καλύτερη άρθρωση) ?
(ο αντάπτορας αυτός κάνει και χρέη αποστάτη 5εκ)
4. Με την τοποθέτηση είτε αποστατών στην κορυφή , είτε Repositioners κάτω , είτε μακρύτερων αμορτισερ ,, ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα να τερματίσουν-χτυπήσουν τα αμορτισερ στην πλήρη συμπίεση της ανάρτησης ? Υπάρχουν περιθώρια ? Δεν θα πρέπει να τοποθετηθούν και μακρύτερα Bump Stops για προστασία ?? και πόσο μακρύτερα ?? (5 εκ lift- 5εκ προεκτάσεις ή 5εκ μακρ.αμορτ)
Στις περιπτώσεις 2 & 3 , η βίδα στήριξης του αμορτισερ (είτε κάτω, είτε επάνω) θα είναι παράληλλα με τον διαμήκη άξωνα του αυτοκινήτου
5. Φαντάζομαι ότι αν μπορούσε να μπεί αμορτισερ με θηλιά και στα 2 άκρα του θα ήταν το πιο flexy ?
Το έχει δοκιμάσει κανείς ?