jimsiv έγραψε:600kg έχουν τα NV Diesel και 400kg οι βενζίνες χωρίς φρένα. Σε συζήτηση που είχα με αυτόν που αγόρασα το τρέιλερ μου ανέφερε ότι κάποια καινούργια ηλεκτρικά δεν έχουν καν αναγραφόμενη έλξη και δεν μπορούν να βγάλουν σημείωμα.
Antonioz νομίζω πιο ασφαλές είναι τα 400kg.
350kg είναι η δική μου άδεια για την τροχοσκηνή αλλα στην πραγματικότητα όταν είναι φορτωμένη ειναι περίπου στα 550.
Το βασικό μου πρόβλημα είναι οτι έχει φρένο το οποίο δεν φαίνεται στην παλιά άδεια και σκεφτόμουν αν υπάρχει "παράθυρο" να το δηλώσω τώρα. Με την ευκαιρία θα ανέβαζα και τα κιλά για να είμαι καθόλα νόμιμος οοοταν θα φτάσουμε σε σημείο να περνάνε ΚΤΕΟ.
Συνοψίζοντας με ενδιαφέρουν δυο πράγματα με την αλλαγή της άδειας:
1. Να εμφανίσω το φρένο, το οποίο φαίνεται σίγουρα σε έλεγχο ή στο ΚΤΕΟ
2. Να ανεβάσω τα κιλά για την περίπτωση ζύγισης.. αλλά να μην περιοριστώ μόνο στο NGV, αν και εφόσον φανεί το φρένο δεν θα έχω πρόβλημα με οποιοδήποτε αυτοκίνητο (πλην των τηλεκατευθυνόμενων ηλεκτρικών)
Aris11 έγραψε:άντε ρε συ! τόσα πολλά; τι βάζουν carbon brakes?
Κανά ταμπούρο φαντάζομαι θα αρκεί, όχι;
Και νομίζω δεν είναι απαραίτητο από το νόμο να είναι canbus, μπορεί να δουλεύει απλά με την πίεση στον κοτσαδόρο.
Νομίζω κυκλοφορούν αποκλειστικά και μόνο μηχανικά φρένα με την πίεση στον κοτσαδόρο.. τι είναι το canbus; τα ηλεκτρικά φρένα εννοείς;
Λίγο που το έψαξα δεν έχω βρεί να κυκλοφορούν στην Ευρώπη τέτοια φρένα, τα οποία κάνουν κατ'εμε φοβερή δουλεία στα τροχόσπιτα.