Μετά από πολύ μεγάλη η αναμονή η Ford παρουσίασε το νέο Bronco. Το οποίο θα μπορούσε να λανσαριστεί και στην Ευρώπη. Ένα από τα πιο ξεχωριστά 4×4 με μια πολύ μπάνικη εμφάνιση που θα μπορούσε να κυκλοφορήσει και στα μέρα μας θα ήταν το Bronco. Και συγκεκριμένα το πιο ασφάλτινο, με την λιγότερο έντονη off-road εμφάνιση, αλλά πάντα τετρακίνητο Bronco Sport το οποίο έχει κάτω από το καπό του τους «downsizing» κινητήρες της Ford. Τον τρικύλινδρο 1.500άρη Ecoboost με τους 184 ίππους και τον τετρακύλινδρο δίλιτρο με 284 ίππους. Και τα δύο μοτέρ θα συνδυάζονται με 8άρι κιβώτιο, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως βασίζεται στην πλατφόρμα C2 (των Focus και Kuga).
Στάνταρ σε όλα τα Bronco είναι η τετρακίνηση με δύο επιλογές μετάδοσης, με την πιο εξελιγμένη να εναλλάσσεται αυτόματα από το 2H στο 4H. Ο οδηγός μπορεί μέσω του διακόπτη του Τerrain Management System και των GOAT Modes (Goat ή κατσίκα ήταν το παρατσούκλι του αρχέτυπου Bronco) να επιλέξει ανάμεσα σε επτά προφίλ κίνησης (τα Normal, Eco, Sport, Slippery και Sand, Baja, Mud/Ruts και Rock Crawl). Η Ford τονίζει τις εκτός δρόμου δυνατότητες του Bronco που έχει απόσταση από το έδαφος στα 30 εκατοστά, δυνατότητα υδάτινου περάσματος έως 86 εκατοστά και γωνίες προσέγγισης και διαφυγής στις 29,0 και 33,5 μοίρες, αντίστοιχα. Η μπροστινή ανάρτηση είναι τελείως ανεξάρτητη με μεγάλο βαθμό ελευθερίας και η πίσω με άκαμπτο άξονα της DANA (44 AdvanTEK), ενώ της ίδιας εταιρείας είναι και το εμπρός διαφορικό.
Και κάτι Αμερικάνικο...Ford: Βγάλτε αμέσως τα λάστιχα της Goodyear! Για την ακρίβεια αυτό που δεν θέλει να βλέπει η Ford δεν είναι τα λάστιχα της Goodyear αλλά την ονομασία Wrangler! Αμερικανική υπόθεση; Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα ανάμεσα στην Ford και την Jeep με την κόντρα ανάμεσα στις δύο εταιρίες να εντείνεται. Προφανώς η Jeep να θεωρεί πως το Bronco θα αποσπάσει ένα σημαντικό μερίδιο από τις πωλήσεις της στην βορειοαμερικανική αγορά και για αυτό κάνει το οτιδήποτε για να επισκιάσει την παρουσία του νέου Ford. Χαρακτηριστικό είναι πως την ημέρα της παρουσίασης του Bronco η Jeep ανακοίνωσε την V8 έκδοση του Wrangler που θα περάσει σε περιορισμένο αριθμό στην παραγωγή. Μια λεπτομέρεια που δεν παρατήρησε κανείς στις φωτογραφίες λανσαρίσματος του Bronco είναι πως στα μεγάλα χωμάτινα λάστιχα της Goodyear αναγράφεται στο πλάι με μεγάλα γράμματα η ονομασία Wrangler. Με την πρώτη σκέψη προφανώς να πηγαίνει στην Jeep. Έτσι, αυτό που ζήτησε η Ford από την Goodyear είναι η λέξη Wrangler να αφαιρεθεί από τα πλαϊνά τοιχώματα του ελαστικού, τουλάχιστον από την εξωτερική πλευρά ώστε αυτά να μην είναι ορατά. Και αυτό επειδή η λέξη Wrangler δεν γίνεται να καταργηθεί καθόλου. Έστω και έτσι η Ford είναι ικανοποιημένη αρκεί να μην φαίνεται καθόλου το αντίπαλο δέος της Jeep.
Παραλλαγή του Bronco (έκδοση sport) ... αμαξάρα αλλά αν σας το χαρίζανε να μην το παίρνατε γιατί όπως μου είπε ο δοκιμαστής δεν εχει αργα Φοράμε και ίδιο λάστιχο
Παλιότερα είχε πάρει ένας δικός μου άνθρωπος ένα grand Cherokee κούτα, με τα πάντα όλα γύρω στα 75 χιλιάρικα..... Το αυτοκίνητο ήρθε με χαρτί από Αμέρικα και κόστος 26 ή 29 χιλιάρικα.... Αυτό ήταν το ποσό που κόστιζε το αυτοκίνητο για να κατασκευαστεί και να αποσταλεί στη μπανανία μας.... Τα υπόλοιπα ήταν φόροι και δασμοί λόγω εισαγωγής από 3η χώρα. Το λόμπι της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας καλά κρατεί.
Κάτι που είχα δει σε βίντεο στο youtube έχει ένα σύστημα υποβοήθησης για να στριβει σε στενα δρόμακια αν θυμάμαι κάτι γινόταν με τους πίσω τροχούς. Trail turn assistant νομιζω λεγόταν. Σαλτανατι καλό.Φρεναριζε τελείως τη ρόδα που ήταν μέσα στη στροφή και γυρνούσαν οι άλλες και έστριβε μεμιας. Σαν τα ερπυστριοφορα ένα πράμα. Φαντάζομαι μόνο σε χώμα πέτρα λάσπη κτλ
Ακριβώς έτσι το κάνει. Στην σκηνή από το drone, το ίδιο κάνει και το Rubicon, με μια αναβάθμιση που κατέβασε ο τύπος, του δίνει και αυτή την δυνατότητα.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.