Έχουμε καταλήξει πιο είναι το καλύτερο σετ αμορτισέρ και ελατήρια για NV; οποίος θέλει ας γράψει τι έχει και τις εντυπώσεις του. Εγώ έχω eibach lift kit και bilstein b6.
Είναι αρκετά σφικτο και κοπανάει στα σαμαρακια μέσα στην πόλη. Για εκτός δρόμου, σε απλό χωματόδρομο είναι πολύ καλό, αλλά σε πολύ ανώμαλο δρόμο είναι πολύ σκληρό, εκτός αν πας σε πολύ με 5-10 χιλιόμετρα που είναι μια χαρα. Αν και κουνάει πολύ.
Δεν υπάρχει ιδανική ανάρτηση γιά όλες τις χρήσεις του αυτοκινήτου.
Επομένως δεν νομίζω ότι μπορεί να συμπέσουν οι απόψεις όλων των κατόχων NV. καθώς η άποψη του καθενός έχει σχέση με τον τρόπο και τον τόπο που θέλει να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του.
Προσωπικά θέλω να πηγαίνω (και έχω πάει) στο πιό άγριο κατσάβραχο, που θα μπορούσε να πάει ένα NV (και μάλλον έχω ξεπεράσει τα όριά του).
Θεωρώ πολύ καλά τα "μαμά", μαλακά σχετικά, ελατήρια - αμορτισέρ με προσθήκες 30 χιλ για έξτρα ύψος.
Έτσι έχω την μεγαλύτερη δυνατή απορρόφηση ανωμαλιών, που βέβαια δεν είναι αρκετή και αυξάνεται με ελαφρό ξεφούσκωμα των λάστιχων σε ..."άγριες" περιπτώσεις.
Συγχρόνως το "κράτημα" του αυτοκινήτου στην άσφαλτο έχει ελάχιστα - ανεπαίσθητα επηρεαστεί, λόγω του μικρού "ψηλώματος" και έτσι μπορώ να συνεχίσω άνετα τα μεγάλα ευρωπαϊκά ταξείδια σε ΕΟ, με ταχύτητα ταξειδιού 130-150 χαω.
Αντίθετα με μένα, κάποιοι φίλοι που κυρίως ενδιαφέρονται για "ψήλωμα" αλλά και βελτίωση του κρατήματος στον δρόμο, για γρήγορη - επιθετική οδήγηση, χρειάζονται ελατήρια σκληρότερα από τα "μαμά" (και πιστεύω θα βρείς αρκετά στα σχετικά θέματα, που υπάρχουν ήδη, όπως )
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Κυρ Δεκ 26, 2021 12:02 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Βρίσκω τα ελατήρια μια χαρά, ύψος και σκληρότητα. Δεν οδηγώ επιθετικά. Δεν είμαι λάτρης του Off Road. Αργότερα θα βάλω μια τετράδα αμορτισέρ λίγο πιο σφιχτά. Τα NV έχουν θορυβώδη ανάρτηση, τι να κάνουμε Δεν έχουν την ανάρτηση ούτε των Peugeot, ούτε των Citroen. Εν ολίγοις ιδανικό είναι αυτό που αρέσει στον καθένα και εξυπηρετεί τα γούστα του
Ωραίο θέμα μιας και δίνει λαβή να εκφράσουμε κάποιες απόψεις έστω και υποκειμενικές είναι η αλήθεια.. Εγώ το πρώτο New Vitara που οδήγησα ήταν το fl mild hybrid allgrip για ένα μισάωρο σε test drive που μου φάνηκε μια χαρά και με ωραία αίσθηση-επαρκές σε απόσβεση σε λακούβες της πόλης. Αλλά αυτό είναι η πρώτη εντύπωση για τον λίγο χρόνο που το είχα στην κατοχή μου.
Στο δικό μου που είναι pro fl diesel(πιο βαρύ μπροστινό) και με 75κ χιλιόμετρα το έχω ζήσει με stock αμορτισέρ/μαμά ελατήρια αλλά και με mad ελατήρια. Έχω γράψει γύρω στα 2-3 κ χλμ από τη μέρα που το πήρα που δεν είναι πολλά αλλά ούτε λίγα και νομίζω το έχω "καταλάβει" καλύτερα. Τα ελαστικά του είναι η μαμά διάσταση all season του '19.
Εγώ λοιπόν και με τα μαμά ελατήρια δε το ένιωσα πολύ μαλακό. Κάπου στην μέση μου φάνηκε το setup. Εκεί που πάσχει γενικά το Vitara είναι στο λεγόμενο NVH (Noise vibration Harshness) . Δεν είναι κατά τη γνώμη μου θέμα μαλακών αμορτισέρ/ελατηρίων μόνο. Άλλοι κατασκευαστές δίνουν βάση στην ηχομόνωση και στην συνδεσμολογία/υλοποίηση της απόσβεσης της ανάρτησης με ποικίλους τρόπους και τεχνικές. Σε αυτά το Vitara δεν διακρίνεται.. Αφού μπήκαν και τα Mad ελατήρια που είναι σαφώς πιο σκληρά αυτό το rawness,jitter όπως θέλετε πείτε το ενισχύθηκε. Κέρδισε μέν οδηγικά όπως είναι λογικό όταν το πιέζεις με λιγότερο body roll κτλ αλλά τις ανωμαλίες τις αντιλαμβάνεσαι περισσότερο. Εδώ να πώ την προσωπική μου άποψη ότι υστερεί σε φιλτράρισμα πιο πολύ και λιγότερο σε ουσία. Σε άλλα πιο premium αυτοκίνητα η συμπεριφορά της απόσβεσης δεν είναι τόσο διαφορετική, αλλά αυτό που φτάνει στον πισινό και στα αυτιά σου είναι σημαντικά πιο "στρογγυλεμένα".
Προτού πάρουμε παραμάζωμα ότι after market αμορτισέρι,λάστιχο και ελατήριο υπάρχει εκεί έξω καλό είναι να ξέρουμε τι ζητάμε από το αυτοκίνητο και τι επιπτώσεις θα έχει στην συμπεριφορά του. Κάπου θα κερδίσεις και κάπου θα χάσεις.. νόμος
Στο δικό μου έχω προγραμματίσει αλλαγή σε 60άρι προφίλ AT ελαστικό σύντομα και αν κάτι αλλάξει δραματικά θα επανέλθω..
ΥΓ Οι βόρειοι έχετε έναν επαγγελματία που ασχολείται με custom αμορτισέρ, Κυρλαγκίτσης νομίζω λέγεται. Συνήθως πάνε οι αγωνιάρηδες εκεί αλλά όχι μόνο.. Μπάς και τον έχει επισκεφτεί κανείς σας? Τα ανακατασκευάζει ο ίδιος τα αμορτισέρ και έχει καλή φήμη.
Mastoras78 έγραψε:Στο δικό μου που είναι pro fl diesel...
Φώντα NV diesel υπάρχει μόνο προ fl! Δεν υπάρχει diesel fl!
Mastoras78 έγραψε:Εγώ λοιπόν και με τα μαμά ελατήρια δε το ένιωσα πολύ μαλακό. Κάπου στην μέση μου φάνηκε το setup.
Σωστό! Εκεί είναι κατά τον κατασκευαστή, η "χρυσή τομή" για κράτημα σε μεγάλες ταχύτητες στην άσφαλτο - και "αρκετές" off road ικανότητες, που καλύπτουν τις πιό συνηθισμένες απαιτήσεις της πλειοψηφίας των κατόχων NV.
Αν κάποιος κάτοχος δεν ανήκει στην πλειοψηφία, ανάλογα ποιά πλευρά (άσφαλτο ή off road) θέλει να ενισχύσει, κάνει τις μετατροπές που πρέπει!
Mastoras78 έγραψε:Στο δικό μου που είναι pro fl diesel...
Φώντα NV diesel υπάρχει μόνο προ fl! Δεν υπάρχει diesel fl!
Ναι Αντώνη το ξέρω, το τονίζω όμως γιατί κάποιος άλλος που θα διαβάσει αυτά που γράφουμε μπορεί να μη το γνωρίζει. Όπως αναφέρω και τα χλμ του αυτοκινήτου(πιο "κουρασμένο" σε σχέση με ένα του κουτιού) και ότι είναι πετρέλαιο(πιο βαρύ μπροστά) και pro fl(ποιος ξέρει, ίσως ο κατασκευαστής έχει προβεί σε μικροαλλαγές στην ανάρτηση σε σχέση με το fl από αυτές που δεν ανακοινώνονται) κτλ. Όλα αυτά μπορεί να παίζουν το ρόλο τους, μπορεί και όχι..
Φίλε ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΣΟΛΩΜΟΣ καλημέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
καλημερα σας.ως νεο μελος θα με ενδιεφερε συμμετοχη σε πιθανο προορισμο της ομαδας στην περιοχη μου(λαρισα/θεσσαλια),με το καλο να βρεθουμε, να γνωριστουμε και να πουμε για τα κοινα μας ενδιαφεροντα(φυση, εκκδρομες, μηχανοκινητος αθλητισμος..)