dpol έγραψε:Sorry Παναγιώτη αλλά συγκρίνεις τελείως ανόμοια πράγματα.Tony Louk έγραψε:2,5 λίτρα - CVT - 55 χήνες!!! ..... αυτά φτάνουν για να κρατήσω το NV μου τουλάχιστον άλλα ...ν χρόνια!
Και εσυ επίσης φίλτατε Αντώνη.
Βασικά η Suzuki μπαίνει σε μια κατηγορία που δεν ήταν ποτέ, τα πολυτελή SUV.
Δημήτρη επέτρεψε μου να διαφωνήσω…
Η Suzuki θεωρητικά ο κόσμος ξέρει ότι βγάζει σχετικά αξιόπιστα, αυτοκίνητα και τετρακίνητα από το κάτω μέρος της αγοραστικής δύναμης του κόσμου, (θυμάστε το 800αρακι?) μέχρι και λιγο κάτω από την μέση της αγοραστικής δύναμης γυρω στα 35.000 περίπου.
Πάνω από αυτό το νούμερο δεν θυμάμα να έχει πουλήσει αυτοκίνητο σε καμία χώρα.
Το να προσπαθήσει φέτος να ξεφύγει προς τα πάνω και να φτάσει στα 55 χιλιάρικα με ενα 2.5 λίτρα αυτοκίνητο το βλέπω σαν ενα δύσκολο έως απίθανο επιχείρημα που δεν θα τους βγει.
Σε αυτά τα χρήματα και κοντά εκεί, αν θέλεις off-road πας σε rubicon με κλειστά μάτια.
Αν θέλεις να είσαι άρχοντας στις μετακινήσεις, κοιτάς BMW 5 και Mercedes E.
Αν θέλεις επιδόσεις πας σε Μ2 και Tesla 3 performance
Αν θέλεις suv κοιτάς για GLB και Χ3 και discovery και evoque.
Όλες αυτές αλλά και πολλές άλλες επιλογές, είναι καταξιωμένες χρόνια στην αγορά για αυτό που πουλάνε. Ο κόσμος τα γνωρίζει και όταν υπάρχει το μαρούλι εκεί πάνε.
Να σου θυμίσω πριν από 30 περίπου χρόνια η Citroen είχε βγάλει την ΧΜ!!! Με υδροπνευματικη ανάρτηση και όλα τα καλούδια που υπήρχαν στην αγορά μέσα στην τιμή!!! Είχε πράγματα που εμφανίστηκαν πολύ αργότερα σε αλλά δημοφιλή αυτοκίνητα….
Πάτωσε!!! Και εδώ αλλά και στο εξωτερικό.
Γιατί? σε αυτά τα χρήματα ηταν στα ίδια επίπεδα με μια Mercedes και BMW και ο κόσμος ερχόταν να την δει αλλά σπάνια το αποφάσιζε να την παραγγείλει. Μπορεί και να έπεφτε παντόφλα στο σπίτι από την σύζυγο που ήθελε να πουλήσει μούρη στην γειτονιά με μια μερσεντές! Εγώ δεν είχα καταφέρει να πουλήσω ούτε μια τόσα χρόνια. Ο κόσμος σταθερά όμως ερχόταν να την δει. Μετά από λίγα χρόνια την κατάργησε και δεν ξαναεβγαλε τόσο ακριβό αυτοκίνητο.
Αντίθετα όμως έκανε rebranded την DS και εκεί τώρα προσπαθεί να έχει τα ακριβά της μοντέλα!!!
Το ίδιο και η Seat με την Cupra!
Σκέψου αν η vw θα μπορούσε να είχε πουλήσει τις veyron κάτω από την ονομασία Volkswagen? Αγόρασε την Bugatti και τα πουλάει σαν ζεστό ψωμί σε αυτούς που τα έχουν χοντρά!
Κάτι παρόμοιο κάνει τώρα με το υβριδικό της η Peugeot… στα 50.000+ που βγαίνει η ακριβή έκδοση, ελάχιστα κομμάτια θα κυκλοφορήσουν τουλάχιστον στην χώρα μας. Δύσκολο να πουληθούν…
Όλα είναι θέμα μάρκετιγκ.