Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.
@batfalcon Αν επιτρέπετε, πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με τους μαμά δίσκους;
@Tony Το αυτοκίνητο θα το οδηγήσω και εννοείται θα παει για έλεγχο στην αντιπροσωπεία μέσα στην εβδομάδα. Το κόστος της αλλαγής των δίσκων που μου αναφέρεις μου ακούγεται αρκετά λογικό και είναι πολύ πιο κάτω από αυτό που πίστευα. Θα ρωτήσω φυσικά και στην αντιπροσωπεία αλλά και σε εξειδικευμένο συνεργείο Fiat που όπως πολύ σώστα αναφέρεις θα είναι κατάλληλο για το NV.
@stelios8ess Δυστυχώς λόγω χιλιομέτρων είναι εκτός εγγύησης. Το κόστος των 1000 ευρώ για την αλλαγή γνωρίζεις αν είναι από την αντιπροσωπεία;
@GATOZ Συνονόματε το γνωρίζω ότι το 1400αρι έχει το αξιόπιστο κλασσικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής αλλά:
- Δεν υπάρχει κάποια αγγελία σε λογική τιμή
- Κοιτάω σε πετρέλαιο κυρίως μιας και το αυτοκίνητο θα κάνει αρκετά χιλιόμετρα και κυρίως εκτός πόλης. Επίσης το να πέσω από τα 11 λ/100χλμ του NGV στα 8? λ/100χλμ του βενζινοκίνητου NV δεν έχει και τόσο νόημα από άποψη οικονομίας
Τα NV που μου αναφέρεις ότι θα είναι διαθέσιμα σε λίγο καιρό ακούγονται αρκετά δελεαστικά αλλά ένας λόγος που στρέφομαι στο αυτοκίνητο στο οποίο αναφέρομαι είναι η "καλή" τιμή ανταλλαγής που μου δίνει ο έμπορος για το NGV. (μόνο καλή δεν είναι, αλλά σε σχέση με άλλες προσφορές που πήρα καταπίνεται πιο εύκολα)
@arahova Έχει τόση ευαισθησία δηλαδή και σε κάτι τόσο απλό ε; Με εξαίρεση την περίπτωση που αναφέρεις είσαι ικανοποιήμενος με την λειτουργία του;
Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο με το πακέτο που λες, 4x4-diesel-auto σε λογικά κυβικά και κάτω από 20.000.
@Nikola Tenv Φίλε Νίκο, είναι όντως υπέρβαση η αγορά νέου και ειδικά σε αυτόματο μιας και φτάνει στα 25.000. Σε diesel χειροκίνητο ψάχνω είναι η αλήθεια αλλά δεν έχω βρει κάτι αξιόλογο. Ως βασικά κριτήρια έχω να είναι Ελληνικό αμάξι με πλήρες βιβλίο σέρβις, GLX κατά προτίμηση και φυσικά να μου δώσουν μια λογική τιμή ανταλλαγής του NGV.
Για την ιστορία το NV auto στο οποίο αναφέρομαι μου το αφήνει κοντά στα 19.500
Εννοείται θυμάμαι την λασπουριά
