Μετα το σερβις για να στρωσει χαρακτηρα και να ξερει με τι εχει να κανει ,,,με τα 40αρια που παιζουν και φουλ κλιματισμο
Πηγαινε ακομα αλλα το εκοψα γιατι λεω να σκασει ασε μην μου μεινει στο χερι πρωτη μερα.
Φωτο χαλι μαυρο θα εχω σε λιγο καλυτερες

-
-
-
-
-
-
-Πρωτες εντυπωσεις ,,,,,δεμενο στοιβαρο αθορυβο με μεγαλο διακοσμο και καλη ενεργητικη ασφαλεια για τα 1.3.
Αυτοματο κιβωτιο 5ταχυτο με αθορυβη λειτουργια,,,και το σειριακο στο τιμονι αμεσο χωρις καμμια αργοπορια.
Φωτα για τον Π@@@@ ,,,για να δεις πρεπει να εισαι γυμνασμενος 20αρης με κ@υλες
Παει για led+ Daylights καρφωτα μετα τις διακοπες αν περισσεψει κανα φραγκο
Μηχανη με καδενα 4κυλινδρη,κλιματιμος αψογος,,,εγινε σερβις παροτι δεν χρειαζοταν λαδια τογιοτα (0-20) 4λιτρα /φιλτρο λαδιου/ φιλτρο κλιμα /φιλτρο μηχανης/σπρει καθαρισμου κλιματισμου /σπρει καθαρισμου μηχανης ,,κοστος 80 ευρω ολα μαζι με εργατικα.
Εμπρος πισω δισκοφρενα ,δεν ηθελαν τακακια.
Κοντερ συμπαθητικο με αρκετες πληροφοριες αλλα χωρις δεικτη θερμοκρασιας

,,μονο το πρωι αναβει ενα μπλε για λιγο ,,,λογικα αμα το ψησω θα αναψει και κανα κοκκινο(λεμε τωρα).
Καθισμα οδηγου μεγαλο αρκουντως ικανοποιητικο με καλη πλευρικη στηριξη,,,για τα αλλα δεν ξερω και μαλλον δεν θα μαθω
Κλιματιστικο με θερμοκρασια εξοδου στο μηδεν ,,κατα στιγμες -1 ,,,δεν του καναμε τιποτα ,,μονο ενα σπρει καθαρισμου .
-
Κατα τα αλλα κλασσικος Γιαπωνεζος ,,,Ντενεκεδουπολη με ροδες

,,
κλεινεις την πορτα με φορα και τρομαζεις μην κοπει στην μεση η παρει σασι και θελει καλιμπρα ,,,ολα ιδια ρε γμτ παλια νεα!