Τα king Springs ήρθαν...

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Σάβ Οκτ 10, 2009 2:13 pm

kons έγραψε:-Aπόσταση από το έδαφος εμπρός (μετρημένο ακριβώς κάτω από τον αρμό της πόρτας – φτερό) 32,5 cm
-Aπόσταση από το έδαφος πίσω (μετρημένο ακριβώς κάτω από την πόρτα στην άκρη του θόλου) 34,5 cm .

Μετρησα και εγω στο δικο μου με τα mad και τα yokohmama g012 225/65/17.
Πιεση ελαστικων 2.3 bar μπροστα , 2.2 bar στα πισω λαστιχα.

-Aπόσταση από το έδαφος εμπρός (μετρημένο ακριβώς κάτω από το φτερό) 32,5 cm.ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ.
-Aπόσταση από το έδαφος πίσω (μετρημένο ακριβώς κάτω από την πόρτα στην άκρη του θόλου) 36 cm.
Οπως γινεται κατανοητο με τα MAD το αμαξι εχει μεγαλυτερη κλιση προς τα εμπρος.Τα mad τελικα και εαν δεν κανουμε καποιο λαθος στο σημειο της μετρησης, φαινεται οτι το ψηλωνουν πιο πολυ.
ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΜΕ ΤΑ KING SPRING.
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Δευτ Οκτ 12, 2009 3:46 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό haritak » Σάβ Οκτ 10, 2009 2:54 pm

Απλά να δηλώσω ότι παρακολουθώ το thread με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον...
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό kons » Σάβ Οκτ 10, 2009 5:45 pm

Νεώτερα απο το μέτωπο.......των ελατηρίων... :wink:

Λοιπόν ακόμα και με ταχύτητες στα 160-170....το GV κινήται αδιατάρακτο, απροβλημάτιστο. Αναρωτίεμαι αν με την τοποθέτηση και ενός καλύτερου αμορτισέρ τι ακόμα θα βελτιωθεί.

Στο χώμα έκανα μια μικρή διαδρομή, όχι τόσο ικανοποιητηκή απόσταση για να μπορώ να βγάλω κάποια αξιόλογα συμπεράσματα. Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος αλλά θέλω μια βόλτα με το club για να μπορώ να πω περισσότερα.

Η υπόθεση αμορτισέρ είναι ένα άλλο θέμα προς εξερεύνηση. Πάντος αν κρίνω απο τα ΚΥΒ που μπήκαν στον φίλο HuskyGV σε συνδιασμό με τα MAD μου άφησε άριστες εντυπώσεις και με λογική τιμή. Προσωπικά θεωρώ τον συγκεκριμένο συνδιασμό άριστη επιλογή και με πολύ λογικό κόστος συνολικά.

Εδώ μπορώ να αναφέρω τα αρνητικά της επιλογής μου όπου είναι:
1. Μεγαλήτερο κόστος ελατηρίων.
2. Ανάγκη για αγορά (επιπλέον κόστος) και τοποθέτηση μπροστινών καμπερόβιδων.
3. Οι 2 παραπάνω αγορές γίνονται υποχρεωτικά μέσω διαδυκτίου, δεν υπάρχουν εδώ ετοιμοπαράδοτα και είναι λίγο χρονοβόρες, ειδικά στην περίπτωση των ελατηρίων.

Μετά την παρέλευση αυτού του χρονικού διαστήματος έχωντας γνωρίσει και τα 2 ελατήρια, η ουσιαστική διαφορά μεταξύ MAD και KS και το μόνο επιπλέον που εισπράτει κάποιος απο την τοποθέτηση των KS στο GV του είναι μόνο το επιπλέον ύψος των KS. Η αίσθηση που μπορεί να έχει κάποιος στος πώς πατάει το όχημα κλπ είναι λίγο υποκοιμενική και το μόνο που δίνει πραγματικά μετρήσημα μεγέθη είναι κάποιο ειδικό όργανο που εγώ δεν έχω για αυτή την περίπτωση. Οπότε μένω σε αυτά που έχω και μπορώ να πω και να γράψω όσο το δυνατόν ποιό αξιόπιστα.
Αν λοιπόν κάποιος θέλει ύψος πρέπει να το πληρώσει, θέλει κάτι παραπάνω, πρέπει να δώσει περισσότερα.

4troxos έγραψε:
kons έγραψε:-Aπόσταση από το έδαφος εμπρός (μετρημένο ακριβώς κάτω από τον αρμό της πόρτας – φτερό) 32,5 cm
-Aπόσταση από το έδαφος πίσω (μετρημένο ακριβώς κάτω από την πόρτα στην άκρη του θόλου) 34,5 cm .

Μετρησα και εγω στο δικο μου με τα mad και τα yokohmama g012 225/65/17.
Πιεση ελαστικων 2.3 bar μπροστα , 2.2 bar στα πισω λαστιχα.

-Aπόσταση από το έδαφος εμπρός (μετρημένο ακριβώς κάτω από τον αρμό της πόρτας – φτερό) 32,5 cm.ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ.
-Aπόσταση από το έδαφος πίσω (μετρημένο ακριβώς κάτω από την πόρτα στην άκρη του θόλου) 36 cm.
Οπως γινεται κατανοητο με τα MAD το αμαξι εχει μεγαλυτερη κλιση προς τα εμπρος.Τα mad τελικα και εαν δεν κανουμε καποιο λαθος στο σημειο της μετρησης, φαινεται οτι το ψηλωνουν πιο πολυ.
ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΜΕ ΤΑ KING SPRING.


Κάτι δεν κατάλαβα μάλλον. Αν με τη κόκκινη γραμμή που τράβηξα και βγαίνει πάνω απο την ζάντα (σημαίνει περίσσότερο ύψος), είναι με τα KS ποιό ψηλά εμπρός και έχω εγώ μετρήσει 32,5 εκ., πώς γίνεται με τα MAD που η κόκκινη γραμμή βγαίνει μέσα στη ζάντα να έχεις την ίδια μέτρηση?. Επίσης αναλύω παραπάνω την διαφορά γωνίας και τι δίνει επιπρόσθετα αυτή σε ύψος. Άσε που δεν θα χρειαζόμουν αυτή την καταραμένη καμπερόβιδα που έτρεχα τελευταία στιγμή να την φέρω απο το σπίτι, αφού δεν έρχονταν με τίποτα στις κανονικές μοίρες (αυτό σημαίνει περισσότερο ύψος!!), το αντίθετο μάλιστα με τα MAD έρχεται μιά χαρά όπως που είπαν.
Κάποιος απο τους 2 μας έχει μετρήσει κάτι λάθος μάλλον.

Την στιγμή που έχω μετρήσει τις γωνίες με τα MAD και είναι μικρότερες εκτός της πίσω αναχώρησης κατά 2 μοίρες (29) χωρίς κοτσαδόρο, ενώ με KS είναι 27 με κοτσαδόρο (χωρίς κοτσαδόρο πόσα θα ήταν?) πώς γίνεται με απλά μαθηματικά να βγεί ποιό ψηλό το MAD?? :shock: νομίζω είναι λιγάκι δύσκολο.
Δεν χρειάζετια να απαντήσεις φίλε 4τροχε, άστο μην το "κουράζουμε", το θέμα το έχουμε αναπτύξει υπέρ του δέοντος ποιά και σε λίγο αυτά που παινεύουμε θα πέσουν να μας πλακώσουν. Ούτε οι κατασκευαστές των ελατηρίων δεν έχουν κάνει τέτοια ανάλυση.

Πιστεύω ότι έχει ολοκληρωθεί το θέμα παρουσίασης των συγκεκριμένων ελατηρίων με όσο το δυνατόν πλήρη και αναλυτικά τεχνικά δεδομένα.
Η αντιδιαστολή που έγινε με τα MAD ήταν πολύ καλή χάρις τον φίλο 4τροχο. Το αποτέλεσμα είναι επικοδομητικό για όποιον ενδιαφέρεται να αποκτήσει ελατήρια για ψήλωμα, ζυγίζοντας ό καθένας με τα δικά του οικονομετεχνικά κριτήρια στην επιλογή που θα καταλήξει.
Εκτιμώ ότι το θέμα που άνοιξα μπορεί να κλείσει εδώ αφού δεν μπορούν να αναπτυχθούν άλλες τεχνικές λεπτομέρειες.
Καλές διαδρομές σε όλους τους "ψηλούς" και στούς υποψήφιους.
750 grains of diplomacy
Άβαταρ μέλους
kons
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 869
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2008 6:48 pm
Τοποθεσία: Worldwide
Λάστιχα: Τoyo O/C AT+
Suspension: King Springs
cb: Ναι
Name: Kωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό haritak » Σάβ Οκτ 10, 2009 7:42 pm

Πριν το κλείσετε, θα πρότεινα να γινόντουσαν διορθώσεις στα αρχικά posts με μετρήσεις γωνιών, ώστε κάποιος που καινούριος που διαβάζει βιαστικά το thread να μην αποκομήσει λάθος εντύπωση.
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό kons » Σάβ Οκτ 10, 2009 8:11 pm

haritak έγραψε:Πριν το κλείσετε, θα πρότεινα να γινόντουσαν διορθώσεις στα αρχικά posts με μετρήσεις γωνιών, ώστε κάποιος που καινούριος που διαβάζει βιαστικά το thread να μην αποκομήσει λάθος εντύπωση.


Πολύ σωστό αλλά για να μην αλλοιωθεί η ροή των απαντήσεων θα βάλω συγκεντρωτικά όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Kings Springs και μόνο. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να μπεί σε άλλο ανάλογο άρθρο που έχει γραφτεί.

Ελατήρια King Springs

Η αγορά έγινε δια μέσω του αντιπροσώπου της king springs στην Ευρώπη http://www.outback-import.com
Η επικοινωνία με υπεύθυνο τον Patrice Ryder, email: patrice.ryder@outback-import.fr.

Τεχνικές λεπτομέρειες:

Προέλευση: Αυστραλία - www.kingsprings.com.

Εμπρός ελατήρια: KSFR -46
Πίσω .. : KSRR-47
Για το GV 2006 > 2L, 5πορτο.
Συνολικό κόστος : 550 τα ελατήρια + 35 καμπερόβιδες + 100 εργασία = 685 ευρώ

1. Σηκώθηκε γενικά κατά 4,5 cm περίπου.

-Aπόσταση από το έδαφος εμπρός (μετρημένο ακριβώς κάτω από τον αρμό της πόρτας – φτερό στο χαμηλότερο σημείο) 32,5 cm
-Aπόσταση από το έδαφος πίσω (μετρημένο ακριβώς κάτω από την πόρτα στην άκρη του θόλου, στο χαμηλότερο σημείο) 34,5 cm
-Διαφορά 2 εκατοστά πιο ψηλά πίσω.

-Το μπροστινό μέρος σηκώθηκε κατά 0,2 μοίρες (μετρημένο με γωνιόμετρο στην πόρτα), σχέση με το αρχικό, (αλλαγή κλισης στο εμπρός μέρος με ελαφρύ σήκωμα). Αυτό το 0,2 της μοίρας αντιστιχεί με 0,5% ή με 4 mm/m. Δηλαδή αν έχουμε κέντρο με κέντρο άξονα τροχών στα 3 μέτρα αυτό ισούτε με 4 mm x 3 m = 1,2 cm (12mm) παραπάνω ύψος εμπρός σε σχέση με το "μαμά".
Επίσης η διαφορά ύψους, όπως έχω πεί ήδη, πίσω με εμπρός είναι στα 20 mm (πίσω είναι πιό ψηλά).
Εικόνα

Γωνίες

1. Γωνία προσέγγισης 43 (από 29 μοίρες του κατασκευαστή)

2. Γωνία ράμπας 27 (από 19 μοίρες του κατασκευαστή)

3. Γωνία αναχώρησης 27 με κοτσαδόρο (τον αποσπώμενο). Από 27 μοίρες του κατασκευαστή χωρίς κοτσαδόρο. Όσοι δεν έχουν κοτσαδόρο έχουν μεγαλύτερη γωνία την οποία όμως δεν ξέρω (στην περίπτωση τοποθέτησης KS σε άλλο GV).
Εικόνα
750 grains of diplomacy
Άβαταρ μέλους
kons
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 869
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2008 6:48 pm
Τοποθεσία: Worldwide
Λάστιχα: Τoyo O/C AT+
Suspension: King Springs
cb: Ναι
Name: Kωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό haritak » Σάβ Οκτ 10, 2009 9:07 pm

Τέλεια!

Τον αλλο μήνα θα τα παραγγείλω με email στον γάλλο φίλο μας.
Καμπερόβιδες να υποθέσω απο το bits4vits σωστά;

Επίσης απο τον κατάλογο της King Spring, βλέπω ότι παράγγειλες τα ελατήρια για το "GRAND VITARA JB627 V6". Υπάρχουν διαφορετικά ελατήρια για το "GRAND VITARA JB416 4 CYL", το οποίο είναι το τρίθυρο μάλλον σωστά; Οπότε εγώ με το 5d Diesel πάω για τα ίδια με το δικό σου.

Ευχαριστούμε (όλους!) για το αναλυτικό ρεπορτάζ. Εγώ πάντως και άλλα να γράφατε θα τα διάβαζα με μεγάλη μου ευχαρίστηση! :-)
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό kons » Σάβ Οκτ 10, 2009 9:18 pm

haritak έγραψε:Τέλεια!

Τον αλλο μήνα θα τα παραγγείλω με email στον γάλλο φίλο μας.
Καμπερόβιδες να υποθέσω απο το bits4vits σωστά;

Επίσης απο τον κατάλογο της King Spring, βλέπω ότι παράγγειλες τα ελατήρια για το "GRAND VITARA JB627 V6". Υπάρχουν διαφορετικά ελατήρια για το "GRAND VITARA JB416 4 CYL", το οποίο είναι το τρίθυρο μάλλον σωστά; Οπότε εγώ με το 5d Diesel πάω για τα ίδια με το δικό σου.

Ευχαριστούμε (όλους!) για το αναλυτικό ρεπορτάζ. Εγώ πάντως και άλλα να γράφατε θα τα διάβαζα με μεγάλη μου ευχαρίστηση! :-)


Εσύ θα τα διάβαζες με ευχαρίστηση... :D ...ρώτα και εμένα όμως.. :lol:
Λοιπόν για τις καμπερόβιδες, σωστά απο εκεί ψωνίζουν όλοι: http://www.bits4vits.co.uk/store/index. ... t&catId=16

Tο JB416 αναφέρεται στο τρίθυρο .οπως σωστά λές. Εφόσον σου αρέσουν ψωνίζεις μία απο τα ίδια..!!

Απο Γαλλία μπορείς να πληρώσεις με πιστωτική κάρτα (ο εύκολος τρόπος) και κατευθείαν απο το τηλέφωνο όπως έκανα εγώ ή με διατραπεζική συναλαγή...
Θα σου σύστηνα να ρίξεις μια ερώτηση σε άλλο Post στο forum εάν ενδιαφέρονται και άλλοι και σας βγεί κάτι φτηνότερα. Ποτέ δεν ξέρεις...
Απο αμορτισέρ πώς τα πάς? Εγώ δεν άλλαξα λόγο του ότι είμαι στα 19000 χμ και δεν έχουν δείξει ακόμα άσχημα δείγματα. Συστήνω τα ΚΥΒ ή την λύση των Bmors (είναι στο νησί σου), ειδικά στην περιπτωση σου που δεν έχεις βάλει πάνω τα ελατήρια και μπορούν να σου φτιάξουν τα κατάληλα με ότι μετρήσεις χριάζεται να κάνουν αυτοί στα ελατήρια ή και αμορτισέρ.
750 grains of diplomacy
Άβαταρ μέλους
kons
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 869
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2008 6:48 pm
Τοποθεσία: Worldwide
Λάστιχα: Τoyo O/C AT+
Suspension: King Springs
cb: Ναι
Name: Kωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό haritak » Κυρ Οκτ 11, 2009 8:46 am

kons έγραψε:
haritak έγραψε:Τέλεια!

Τον αλλο μήνα θα τα παραγγείλω με email στον γάλλο φίλο μας.
Καμπερόβιδες να υποθέσω απο το bits4vits σωστά;

Επίσης απο τον κατάλογο της King Spring, βλέπω ότι παράγγειλες τα ελατήρια για το "GRAND VITARA JB627 V6". Υπάρχουν διαφορετικά ελατήρια για το "GRAND VITARA JB416 4 CYL", το οποίο είναι το τρίθυρο μάλλον σωστά; Οπότε εγώ με το 5d Diesel πάω για τα ίδια με το δικό σου.

Ευχαριστούμε (όλους!) για το αναλυτικό ρεπορτάζ. Εγώ πάντως και άλλα να γράφατε θα τα διάβαζα με μεγάλη μου ευχαρίστηση! :-)


Εσύ θα τα διάβαζες με ευχαρίστηση... :D ...ρώτα και εμένα όμως.. :lol:
Λοιπόν για τις καμπερόβιδες, σωστά απο εκεί ψωνίζουν όλοι: http://www.bits4vits.co.uk/store/index. ... t&catId=16

Tο JB416 αναφέρεται στο τρίθυρο .οπως σωστά λές. Εφόσον σου αρέσουν ψωνίζεις μία απο τα ίδια..!!

Απο Γαλλία μπορείς να πληρώσεις με πιστωτική κάρτα (ο εύκολος τρόπος) και κατευθείαν απο το τηλέφωνο όπως έκανα εγώ ή με διατραπεζική συναλαγή...
Θα σου σύστηνα να ρίξεις μια ερώτηση σε άλλο Post στο forum εάν ενδιαφέρονται και άλλοι και σας βγεί κάτι φτηνότερα. Ποτέ δεν ξέρεις...
Απο αμορτισέρ πώς τα πάς? Εγώ δεν άλλαξα λόγο του ότι είμαι στα 19000 χμ και δεν έχουν δείξει ακόμα άσχημα δείγματα. Συστήνω τα ΚΥΒ ή την λύση των Bmors (είναι στο νησί σου), ειδικά στην περιπτωση σου που δεν έχεις βάλει πάνω τα ελατήρια και μπορούν να σου φτιάξουν τα κατάληλα με ότι μετρήσεις χριάζεται να κάνουν αυτοί στα ελατήρια ή και αμορτισέρ.


Απο αμορτισέρ, εγώ είμαι στα 5500km, οπότε δεν το σκέφτομαι για αλλαγή. Παρόλαυτα θα περάσω απο τους Bmors να δώ τί θα μου πουν και πόσα θα θέλουν.

Θα ανοίξω Post μπας και ενδιαφέρεται και κανείς άλλος αφού πρώτα έρθω σε επαφή με τους Γάλλους.
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό kons » Δευτ Οκτ 12, 2009 4:49 pm

haritak έγραψε:Απο αμορτισέρ, εγώ είμαι στα 5500km, οπότε δεν το σκέφτομαι για αλλαγή. Παρόλαυτα θα περάσω απο τους Bmors να δώ τί θα μου πουν και πόσα θα θέλουν.

Θα ανοίξω Post μπας και ενδιαφέρεται και κανείς άλλος αφού πρώτα έρθω σε επαφή με τους Γάλλους.


Eάν τελικά περάσεις απο Bmors σε παρακαλώ δώσε περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό, ακόμα περισσότερο αν τα βάλεις.
750 grains of diplomacy
Άβαταρ μέλους
kons
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 869
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2008 6:48 pm
Τοποθεσία: Worldwide
Λάστιχα: Τoyo O/C AT+
Suspension: King Springs
cb: Ναι
Name: Kωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό haritak » Δευτ Οκτ 12, 2009 5:01 pm

kons έγραψε:Eάν τελικά περάσεις απο Bmors σε παρακαλώ δώσε περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό, ακόμα περισσότερο αν τα βάλεις.



Εννοείται! Βέβαια χρωστάω ένα review για την μπαγκαζιέρα, και ένα πιο εκτενές για το αμάξι, αλλά όλα θα γίνουν!
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

μια απορια εχω

Δημοσίευσηαπό SARV6 » Δευτ Οκτ 12, 2009 9:50 pm

kons έγραψε:
4troxos έγραψε:Αφου τα king Spring του δινουν 30mm και τα M.A.D. του δινουν 35mm πως γινεται το μαγικο να παίρνει ύψος, μεγαλύτερο απο τα MAD ?????
(Tα diesel που ειναι πιο βαρια στο μπροστινο μερος υστερουν κατα 5mm.Γνωστο και αυτο.)


Φίλε μου δεν ξέρω που το βρήκες αυτό το νούμερο...???? ίσως με μαγικά όπως λές, των Γάλων ή των Αυστραλών κάτι να άλαξε και να σου πω δεν με ενδιαφέρει. Ίσως είναι κάπου στα ψηλά γράμματα "το προιόν ενδέχεται να αλάξει χωρίς ειδοποίηση" τι να σου πω?? :?
Τα μεγέθη είναι συγκεκριμένα και τα έχω κάνει γραπτά, το GV το έχουν δει φίλοι και με MAD αλλά και με RR (τελευταία σηνάντηση καφέ) είναι ευδιάκριτη η διαφορά ακόμα και βράδυ και με μαύρα γυαλιά !!! και χωρίς να βάλεις μεζούρα....επίσης αν ήταν χαμηλότερο δεν θα χρειάζομουν καμπερόβιδες. οκ?

Ελπίζω να μην μακρυγορήσουμε αν το δικό μου είναι πιό μεγάλο απο το δικό σου :shock: κλπ....εγώ αυτά τα αποτελέσματα είχα και ανέλαβα το ρίσκο τής διαφορετικής λύσης ψηλώματος του GV με μια άλλη μάρκα.
Δυστηχώς είσαι πολύ μακρυά για να βρεθούμε απο κοντά και να λυθούν όλες οι απορίες σου, ίσως με μια φωτογραφία κάποια στιγμή να λυθεί το θέμα, αν και πιστεύω στις πρώτες φωτογραφίες που έβαλα κατά την τοποθέτηση (το όχημα είναι στην ευθυγράμιση και όχι σηκωμένο) να γίνεται κατανοητό.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί "κόλησες" και επιμένεις... :? μέχρι και επαλήθευση έκανα για πάρτι σου..!! :D αν κάπου είχα λάθος το έγραψα νομίζω....δεν γίνεται να αποδείξω ότι δεν είμαι έλεφας.. :lol: :lol:

Δοκιμασμένες λύσεις ψηλώματος πλέον υπάρχουν εδώ και οι υποψήφιοι ψηλοί διαλέγουν και πέρνουν ότι τους αρέσει σε συνδιασμό με το οικονομικό τους. Δεν είμαστε αντιπρόσωποι για να βγάλουμε χρήμα, θύματα της 4κίνητης αγάπης μας είμαστε και χρήμα δίνουμε...!!

Για να βοηθήσω ακόμη περισσότερο προέκτηνα μια γραμμή, την γραμμή της πόρτας και την έβαλα στις 2 παρακάτω φωτογραφίες. Όπου φένεται απο ποιό σημείο του μπροστινού τροχού περνάει. Είναι ευδιάκριτη η διαφορά νομίζω και αυτό σημαίνει παραπάνω εκατοστά σε ύψος.

Εικόνα
Με τα MAD

Εικόνα
Με τα KS

διαβαζωντας κ βλεποντας μου δημιουργηθικε μια απορια σε σχεση με τις φωτογραφιες κ τις ευθειες που χρησιμοποιητε κ συγκεκριμενα αυτη την γραμμη απ τα πλαινα προστατευτικα τις πορτας . κ αναρωτιεμε αν παιζει ρολο η γωνια ληψης της φωτογραφιας κ ποσο επηρεαζει την μετρηση εαν κ εφοσον εγινε πανω στην φωτογραφια ; ηταν μια απολαυστικη αναλυση απ ολους σας μπραβο !!!!!!!!!
SARV6
 

Δημοσίευσηαπό kons » Κυρ Νοέμ 15, 2009 6:36 pm

Update μετά από χρήση σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Η ανάρτηση είναι σφιχτή παρ’ όλα αυτά απορροφά πολύ καλά τις ανωμαλίες χωρίς να με ενοχλεί εμένα ή τους συνεπιβάτες ειδικά αυτούς που πάσχουν από μέση (σύζηγος). Δεν είναι βάρκα όπως τα μαμά ελατήρια και ταυτόχρονα πολύ χαλαρή, νιώθεις ένα σφιχτό σύνολο που σου δίνει την αίσθηση καλού πατήματος σε όποια επιφάνεια και να βρεθείς.
Τα ελατήρια δουλεύουν εξαιρετικά χωρίς να ενοχλούν στο παραμικρό από την επιπρόσθετη σκληρότητα τους. Ίσως ένα βελτιωμένο αμορτισέρ να ολοκλήρωνε την κατάσταση αλλά αυτό είναι θέμα υπό διερεύνηση.

Επίσης μετά την πάροδο 1300 km με οικογενειακά φορτία με τα μπαγκάζια μας συνήθως και λιγότερο με αντικείμενα της δουλειάς όπως μπουκάλες κατάδυσης και εξοπλισμούς, πυρομαχικά κλπ με μέγιστο φορτίο πίσω τα 130-140 κιλά, δεν παρατηρήθηκε καμία απολύτως μετρήσιμη αλλοίωση των χαρακτηριστικών που έχουν δοθεί μέχρι τώρα.

Αρνητικό: Δεν αρέσει το ψήλωμα στην γυναίκα !!!!!!! της άρεσε χαμηλό………!!! :shock:
750 grains of diplomacy
Άβαταρ μέλους
kons
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 869
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2008 6:48 pm
Τοποθεσία: Worldwide
Λάστιχα: Τoyo O/C AT+
Suspension: King Springs
cb: Ναι
Name: Kωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό haritak » Τρί Νοέμ 17, 2009 9:16 pm

Soon, more reviews on King Springs will come!

(Sorry about the english, I have no greek keyboard for the moment!)

(Is there any forum rule that says english are forbidden ????) :?:
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό haritak » Πέμ Δεκ 17, 2009 8:04 pm

Ηρθαν και τα δικά μου KS.

Φώτο απο το πακετάρισμα, η εφημερίδα για να έχετε μια εικόνα για το μέγεθος.
Εικόνα

Αριστερά τα KSFR-46 (για μπροστά) και Δεξιά τα KSRR-47 για πίσω.
Εικόνα

Διαστάσεις
Οι διαστάσεις είναι στο περίπου. Ειδικά την διάμετρα την έβγαλα απο την περίμετρο.

KSFR-46 : Μήκος 37,5cm
Περίμετρος : 4,9cm (Διάμετρος : 1,56cm)
KSRR-47 : Μήκος 34,5cm
Περίμετρος : 5,4cm (Διάμετρος : 1,7cm)



Να ευχαριστήσω τον Τάσο (fantomass) και τον Σαράντο(SAR) για την άψογη συνεργασία και ιδιαίτερα τον Σαράντο που έκανε και την παραλαβή!

Να πούμε εδώ ότι η παραγγελία έγινε με την βοήθεια του Patrice Ryder (patrice.ryder - outback-import.fr). Μας έκανε πολύ καλή εντύπωση η προθυμεία του και η πάρα πολύ γρήγορες απαντήσεις του στα email που του στέλναμε (συνήθως απαντούσε εντός πεντάλεπτου).

Μας μπέρδεψε εκεί λίγο με το ποιός θα πάρει τί σχετικά με 3θυρο και 5θυρο αλλα οι αυστραλοί μας τα ξεκαθάρησαν. Στα συν λοιπόν και η επικοινωνία απευθείας με την King Spring (sales - kingsprings.com.au). Οι τύποι είναι επίσης πολύ γρήγοροι.

Οπότε για να συνοψίσουμε λίγο για το Νεο Grand Vitara:
5Doors (diesel ή βενζίνη) : KSFR46 + KSRR47
3Doors (diesel ή βενζίνη) : KSFR46SP + KSRR47

Ελπίζω αύριο να πάνε όλα καλά με την τοποθέτηση και να έχω περισσότερα νέα.
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Τα king Springs ήρθαν...

Δημοσίευσηαπό haritak » Σάβ Φεβ 27, 2010 10:34 pm

Λοιπόν, τα King Springs έχουν μπει εδώ και καιρό.

Μετά την προσφατη εκτός δρόμου διαδρομή, μπορώ να πω ότι έχω πλέον πολύ καλή εικόνα.

Ενολίγης: η επένδυση άξιζε τα λεφτά της και έχει πολύ χαμηλό ρίσκο αποτυχίας (κάτι να μην πάει καλά).

Στα συν λοιπόν:

* Βελτιωμένη συμπεριφορά στην εθνική. Πιο σταθερό. Σε παρατημονιές που έκανα επίτηδες με ταχύτητες γύρω στα 80km/h η συμπεριφορά βάρκας που είχε πριν περιορίσθηκε αρκετά. Μείον ελάχιστες -ανεπαίσθητες σχεδόν- ταλαντώσεις μάλλον λόγο των αμορτισέρ που δυσκολεύονται(;;;) στην απόσβεση.
Προσοχή όμως! Το αμάξι έχει πάρει ύψος (περίπου 3cm) οπότε δεν πρέπει να το οδηγούμε σε οριακές συνθήκες (140+++). Προσωπικά σπάνια το πατούσα πάνω απο τα 120 ακόμα και πριν τα KS.

* Εντός πόλης το εξτρά ύψος είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε πεζοδρόμια, σταυροδρόμια με κακοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα κλπ. Πάνω απο λακούβες και κακοτεχνίες περνάει με λιγότερες ταλαντώσεις. Μόνο ο θόρυβος
του χτυπήματος είναι λίγο πιο δυνατός.
Δεν μπορώ να πω ότι εκ των έσω κατάλαβα ιδιαίτερα την διαφορά στο ύψος του αμαξιού.

* Εκτός δρόμου: Δεν προβληματίζει καθόλου η πιο σκληρή ανάρτηση. Το αμάξι αντίθετα είναι πιο σταθερό και πιο άνετο. Το έξτρα ύψος σου δίνει μία επιπλέον αυτοπεποίθεση ότι δεν θα βρεις απο κάτω.

Στα μείον:

* Αγριεύει λίγο εξωτερικά, κάτι που μπορεί να μην αρέσει πολύ (εμένα βασικά μου αρέσει)...
* Τα μαμίσια αμορτισερ ταιριάζουν μια χαρά αλλά όχι "γάντι". Αν αυτο μπορεί να θεωρηθεί μείον.
* Στις λακούβες ο θόρυβος του χτυπήματος φαίνεται λίγο πιο δυνατός.

Κάποιο άλλο μείον δεν έχω βρει να πω την αλήθεια.

Την τοποθέτηση την έκανα στο συνεργείο του κ. Παπουτσάκη στη Φοινικιά (άψογος) και η
ευθυγράμμιση έγινε στον Φαρσαράκη (επίσης πολύ καλός).
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις/Λάστιχα

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες