Μέχρι που μία μέρα μόλις σταμάτησα το όχημα είδα να τρέχει νερό από κάτω.
Το νερό έτρεχε από την ένωση του λάστιχου από την σόμπα και την μηχανή. Λόγω του ότι δεν έκανα μεγάλες διαδρομές (5-10 λεπτά) κάθε φορά το αμάξι δεν θερμαίνονταν και δεν υπήρχε πίεση, δεν υπήρχε συνεχώς απώλεια του νερού.
Έκανα χαρά ότι θα ήθελε λίγο σφίξιμο το κλίπ. Βάζω το χέρι μου για να δω αν είναι χαλαρό και ……….μου μένει στο χέρι το λάστιχο!!!
Στην πιο κάτω εικόνα στον πράσινο κύκλο αρ. 14 το λάστιχο, το 17,18 το κλιπ και το 20 το water cup.
Πρώτη κίνηση η αφαίρεση του λάστιχου κλιπ αρ. 17
Στην συνέχεια αφαίρεσα την μπαταρία ώστε να αποκτήσω πρόσβαση στο πίσω μέρος της μηχανής.
Με την χρήση κλειδιού 12 αφαίρεσα τις δύο βίδες αρ. 22 το water cup (όσο έμεινε)
Πώς ήταν και πώς έγινε
Αφού καθάρισα την παλιά τσιμούχα εφάρμοσα τα καινούρια εξαρτήματα
Και βίδωσα πίσω το λάστιχο.
Με το τέλος της επισκευής έκανα και ένα καθαρισμό του συστήματος ψύξης του οχήματος με την χρήση του πιο κάτω καθαριστικού
Αδείασα το καθαριστικό στο ψυγείο, συμπλήρωσα το νερό και ξεκίνησα την μηχανή. Όταν εξαερίστηκε το σύστημα συμπλήρωσα με επιπλέων νερό και μετά το άφησα να δουλέψει με βραστή την μηχανή για περίπου 30 λεπτά για να δράση το καθαριστικό.
Αδείασα το νερό και επανέλαβα δύο φορές την πιο πάνω διαδικασία με καθαρό νερό φύγουν οι βρωμιές από μέσα.
Όταν τελείωσα με τον καθαρισμό του συστήματος αφαίρεσα για τελευταία το νερό και έβαλα τρία λίτρα από το πιο κάτω αντιψυκτικό υγρό. Συμπλήρωσα το σύστημα με νερό περασμένο από φίλτρο νερού για την πέτρα.
Εξαέρωσα το σύστημα και πάω για μπύρες….
