Χρήστο κανείς δεν αμφιβάλει για τις χαμηλές καταναλώσεις του NV γενικά, με όλους τους κινητήρες, όπως έγραψα και γω πριν λίγα ποστ...
H σύγκριση κινητήρων βενζίνης - diesel επίσης δεν αμφισβητείται ότι είναι υπέρ diesel (όσο αφορά την κατανάλωση)
Σύγκριση μεταξύ 1,4 απλό με 1,4 hybrid δύσκολο να γίνει στην πράξη από συμφορουμίτες, που οδηγούν το ένα ή το άλλο με διαφορετικό τρόπο σε διαφορετικές συνθήκες.
Έτσι αυτά που είπα πιό πάνω σε σχέση με σύγκριση καταναλώσεων, είναι καθαρά θεωρητικά, βασισμένα στην αρχή διατήρησης της ενέργειας, δηλαδή ότι η ενέργεια ούτε εξαφανίζεται ούτε και δημιουργείται εκ του μηδενός.
Με βάση αυτά, όταν τα δύο αυτοκίνητα είναι στην κίνηση της πόλης με σταμάτα-ξεκίνα, το υβριδικό σίγουρα πλεονεκτεί καθώς ανακτά κάποιο ποσοστό από την κινητική ενέργεια στη διάρκεια του φρεναρίσματος, ενώ το μη υβριδικό ζεσταίνει την ατμόσφαιρα με αυτή.
Στην ΕΟ ισχυρίστηκα ότι το υβριδικό έχει ίσως (για λίγο χρόνο) αυξημένη κατανάλωση λόγω φόρτισης της επιπλέον μπαταρίας. Βέβαια η ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία, αποδίδεται αργότερα σε κάποια επιτάχυνση, ελαττώνοντας την κατανάλωση βενζίνης.
Έτσι ίσως τελικά στη ΕΟ η κατανάλωση να μην έχει διαφορά.
Ίσως κάποια στιγμή βρεθεί στο Youtube, κάποιο πραγματικό τεστ από 2 αυτοκίνητα που θα οδηγούνται ακριβώς στον ίδιο δρόμο, παράλληλα το ένα με το άλλο....
