Σήμερα γυρνώντας από το super market, παώ να παρκάρω έξω από το σπίτι. Εκείνη τη στιγμή, ο γείτονας (που μόλις μου έχει "πιάσει" τη θέση

Να μην τα πολυλογώ, μιλάνε μπροστά μου περίπου 3-4 λεπτά, κάπως έντονα, όχι λογομαχία αλλά καταλαβαίνω ότι γνωρίζονται. Όταν λέω μπροστά μου, εννοώ κυριολεκτικά μπροστά μου αλλά επειδή με έχει πιάσει το ζεν μου και ένεκα που εδώ είναι χωριό και επειδή ήθελα να δω πότε θα νιώσουνε να κάνουνε άκρη, τους αφήνω στη μέση του δρόμου να "τσακώνονται" σε στυλ ελληνικό. Παρ΄όλο που έχω τα παράθυρα κλειστά τους ακούω.
Ο γείτονας λοιπόν είχε πάει στην ACS να παραλάβει δέμα (εδώ έτσι το έχουνε, ποτέ δεν παρέδιδαν στο σπίτι, πάντα κλήση ή sms να πας να παραλάβεις.. μόνο αν τσακωθείς στο φέρνουνε και προ ιού) αλλά μάλλον τον καθυστερήσανε ή τέλος πάντων το customer service δεν του άρεσε, κάτι είπε και γιαυτό μόλις το courier boy είδε τον γείτονα να βγαίνει από το αυτοκίνητο πήγε για το δεύτερο ημίχρονο.
Τι δεν άρεσε στον υπάλληλο της ACS;;; Τόλμησε να πει ο γείτονας ότι "Στα ΕΛΤΑ είναι καλύτεροι"!!!!!!!!! Και ο courier boy προσβλήθηκε!!! Και όχι μονό αυτό.. Η απάντησή του ήτανε επί λέξη:
- Και να σου πω κάτι.. Πάρε το αφεντικό μου και κάνε του παράπονα.. Ξέρεις τι θα μου πει;; Τίποτα!!!! Με μπόλικη μαγκιά, σε στυλ χαλαρό ελληνικό πάντα..
Δεν ήξερα με τι να συγχυστώ πιο πολύ;;;
1. Που ενώ το customer service της ACS πανελλαδικά είναι αν όχι το χειρότερο, από τα χειρότερα, ο courier boy παρεξηγήθηκε που του την είπανε;;
2. Ότι σε ιδιωτική εταιρεία δεν υπάρχει αξιολόγηση, μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη, δεν υπάρχει κανείς υπεύθυνος να αναλάβει κάποια ευθύνη κλπ κλπ κλπ
3. Ότι το Νο2, ο υπάλληλος το γνωρίζει και το διατυμπανίζει στον εκάστοτε πελάτη;
4. Ότι γίναμε Ικαρία;;
Άντε καλή χρονιά να έχουμε με υγεία



Υ.Γ.: Το παρόν είναι φρεσκότατο και το αφιερώνω εξαιρετικά στον κύριο Δρανδάκη, τον entrepreneur της Beat.