Ρε αγαπη ,,,τι παρουσιαση να κανω ,,κινουμε με σκουτερ μεσα στην Αθηνα
Που να παω με τον τρακτορα εδω μεσα
Το εχω παρει 3 αντε 4 φορες να παω για συντηριση γιαλισμα πλυσιμο (χωρις να ειναι βρωμικο)
Αν δεν το βγαλω εθνικη και μετα σε καποιο βουνο ανεβοκατευασμα πχ (βλεπε Καρπενησι/Αραχωβα) να το ζορισω στις στροφες τι να σας γραψω;;
Εχω λυσαξει ,,,αλλα για τον επομενο μηνα δεν βλεπω να πηγαινω πουθενα οπως ολοι δλδ ,,,,,το μονο που ειδα και το εγραψα ειναι οτι στα 140 (ταχ που συνηθως κινουμαι εθνικες )εχει 2.200 στροφες (παρα πολυ χαμηλα και εντελως αθορυβα) εδω Υμηττο που πηγα ειναι χαζη η αποσταση ομως δεν κρεμαει πουθενα και τρομαζει στο τραβηγμα (εννοω σε σχεση με πριν) μια συγγρου αναβαση προς Αθηνα πηγαινα 80 ,,,παταω μια τεζα και σε χρονο dt εγραψε 180 ,,,στα χαμηλα ειναι ζωωδες η κατασταση θελει προσοχη πως πατας το γκαζι,,ειδικα οταν ξεκινας αν το παιξεις χαλαρος το εχασες ,,,στο πλυντηριο δλδ που το εβγαλαν για στεγνωμα παραλιγο το παιδι να τα παρει ολα παραμαζωμα

μου λεει το εχεις πειραγμενο ακουμπησα το γκαζι και
Αυτος λογικα ειναι και ο λογος μαλλον που ειναι το μοναδικο NGV απο ολη την γκαμα κινητηρων που εχει hill assist

Μην πατησεις κανα γκαζι κατα λαθος και κατεβεις το βουνο αναποδα

Φανταστειτε δλδ οτι εχθες ειδα πισω απο τα φωτα στον χωρο του καπο κατι περιεργα (γιατι ελεγα θα βαλω led) και τελικα ειναι μαμισια xenon
Δεν τα εχω αναψει ακομα δλδ ...γιατι θα το καταλαβαινα !
Δεν θα σου πω δεν εχει σχεση με πριν θα σου πω πως δεν εχει καμμια μα καμμια σχεση σαν γενικη εικονα ομως δεν νοιωθεις πλεον οτι οδηγας τζιπ(με τον ογκο το βαρος την δυσκολια)παει με την ανεση μια δυνατης κουρσας.
Μια κτηνωδια την βγαζει σε ολο το ευρως στροφων αλλα η εμπειρια μου ακομα ειναι μηδενικη .
Συνολικα εχω κανει αντε το πολυ 60 χιλιομετρα χαζα νουμερα
