Καλημέρα από Χαλκιδική
Το πρόβλημα
Το air contition δεν έβγαζε κρύο, πήγα συνεργείο και βρήκαμε ότι είχε καμένη την 25άρα ασφάλεια που είναι στο χώρο του κινητήρα. Αλλάζουμε ασφάλεια και αρχίζουν τα "κουφά".....
1. Με σβηστό το διακόπτη τιμονιού μόλις έβαζες την ασφάλεια δούλευε και ο κομπρέσσορας και το βεντιλατέρ του!!!
2. Με ανοικτό διακόπτη τιμονιού και το air contition ON καίει την ασφάλεια.
3. Ελέγθηκε η φούσκα θερμοκρασίας... δουλεύει διότι και βραχυκυκλωμένη δεν αλλάζει τίποτα .
4. Δόσαμε ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία στο καλώδιο που παίρνει εντολή από το διακόπτη του air contition και δίνει στον κομπρέσορα.
Ζεσταίνεται ΑΜΕΣΑ πολύ, ενώ δεν έπρεπε να κάνει τίποτα, που σημαίνει βραχυκύκλωμα.
ΟΚ, αλλά γιατί με σβηστό διακόπτη οταν μπεί καινούργια ασφάλεια ενεργοποιείται και το βεντιλατέρ λες και έχει υπερθέρμανση ενώ είναι εντελώς ΚΡΥΟ????
Μίλησα με την αντιπροσωπεία στη Λάρισα. Δεν έχουν ξανααντιμετωπίσει τέτοια βλάβη.....
Προσωρινή λύση
1. Τραβήξαμε καινούργιο καλώδιο από την μπαραρία κατευθείαν στον κομπρέσορα με μια 15άρα ασφάλεια και ρελέ για σιγουριά και με έναν διακόπτη ON-OFF λύθηκε προσωρινά το πρόβλημα.
2. Το παλιό κύκλωμα το έχουμε χωρίς ασφάλεια.
3. Ελέγξαμε με το πράσσινο φωσρορούχο για διαρροές και αλλάξαμε και υγρά.
4. Οταν μπορέσω θα δω και την πλεξούδα από την μπαταρία στα ρελέ στο χωρο του κινητήρα μήπως έχω αντίστοιχο πρόβλημα με τον Γιάννη από τις τριβές...
Κάποια άλλη ιδέα????