Προκειται για δυο εξωτερικους ιμαντες τους οποιους αλλαξα προληπτικα και μου πηρε καμμια ωρα γιατι εβγαζα ταυτοχρονα και φωτο.Ειναι ευκολα προβασιμη η αλλαγη τους και απαιτουνται μονο κοινα εργαλεια.
Πρωτα βεβαιωνομαστε οτι εχουμε τους σωστους.Φαινονται στη συσκευασια οι κωδικοι:
ΙΜΑΝΤΑΣ ΑΛΤΕΡΝΕΙΤΟΡ & ΑΝΤΛΙΑΣ ΝΕΡΟΥ
ΙΜΑΝΤΑΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ & ΑΝΤΛΙΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
Πρωτα στερεωνουμε με ζιπακια πιο ψηλα τη σωληνα του ψυκτικου να μην ενοχλει και ξεκουμπωνουμε το δοχειο της αντλιας του τιμονιου με το πορτοκαλι καπακι και το βαζουμε καπου παραπερα,να μη σταζει ομως λαδια.
Χαλαρωνουμε τη βιδα στον εντατηρα-ραουλο του ιμαντα του aircondition και μετα το ρυθμιστικο παξιμαδι στον ιδιο εντατηρα.
Εδω χρησιμοποιω καστανια αλλα ηταν σουπερ σφιγμενα απο το εργοστασιο
Κι επειδη βαριομουν να βαλω γαντια για να εξασκησω δυναμη,τις ξεσφιξα με ενα κοντο αεροκλειδο.Σε καμμια περιπτωση ομως δεν ειναι απαραιτητο,μια μανελα με προεκταση θα κανει τη δουλεια της.
Αφαιρουμε το παλιο ιμαντα του aircondition και της αντλιας του τιμονιου
Κατοπιν ξεκιναμε να αφαιρεσουμε τον ιμαντα του αλτερνεΙτορ.Πρωτα χαλαρωνουμε την αλλεν στη κατω βαση του
Mετα χαλαρωνουμε τις 2 βιδες της φωτο
και μετα ξεβιδωνουμε τη βιδα του εντατηρα ωστε ο ιμαντας να ειναι πλεον χαλαρος
Βγαζουμε το παλιο ιμαντα και περναμε τον καινουργιο.Αμα ειναι σφιχτος και δεν μπαινει στη θεση του τον βαζουμε οσο το δυνατον πιο καλα ωστε να καβαλησει και να μαγκωσει λιγο τη πανω τροχαλια και δινουμε μιση στροφη στη μιζα για να γλυστρησει στη θεση του.Προσοχη,ενα τσακ μονο στη μιζα,μη μπλεχτουν τα παντα εκει περα.
Σφιγγουμε τη βιδα-εντατηρα του αλτερνειτορ για να τεντωσει ο ιμαντας στη προβλεπομενη ταση(φαινεται στη φωτο απο το μανιουαλ παρακατω)) και μετα σφιγγουμε και τις δυο 12αρες βιδες στη πανω βαση και τη μια αλλεν στη κατω ωστε να στερεωσει το συστημα της γεννητριας στη θεση του
Κατοπιν παμε να βαλουμε τον ιμαντα του aircondition.Εδω ο παλιος διπλα στο νεο
Βαζουμε στη θεση του το νεο ιμαντα ,πιεζουμε τον εντατηρα-ραουλο προς τα κατω να τεντωσει τον ιμαντα και ταυτοχρονα σφιγγουμε τη βιδα και το παξιμαδι του.
Για να εφαρμοσουμε ακομα πιο μεγαλη πιεση προς τα κατω,στη μεση του εντατηρα-ραουλου υπαρχει ειδικη εξαγωνη τρυπα που μπαινει ενα χοντρο αλλεν κλειδι που με το μοχλο του ενισχυει τη δυναμη μας.
Αφαιρουμε τα ζιπακια που στερεωναν ψηλα το σωληνα ψυκτικου που ενοχλουσε και κουμπωνουμε το δοχειο της αντλιας του τιμονιου με το πορτοκαλι καπακι στη θεση του
Kανουμε καλο ελεγχο να σιγουρευτουμε οτι ολα μπηκαν καλα,οτι δεν εχουμε ξεχασει κανα εργαλειο πουθενα,και βαζουμε μπροστα να δουμε τι καναμε.Μετα απο καποια χιλιομετρα μπορει να χρειαστει να ξανασφιξουμε τους ιμαντες.Ιδου το απαραιτητο βιντεακι του φιναλε-τα παντα δουλευουν ρολοι.
