Ευχαριστώ για την αποδοχή στο vitara club. Είμαι κάτοχος ενός vitara GL+ 5D 4X4 all grip μοντέλου 2018 βεντζινοκίνητου , αγορά τέλη ιουλίου του 2018 από την αντιπροσωπεία του Σφακιανάκη επί της Κηφισίας.Στις 30/12/2019 έγινε το ετήσιο σέρβις στο κατάστημα του Σφακιανάκη επι της κηφισίας στα 15.897 km.Να σημειώσω εδώ πως είχα πολύ λίγα km στα τέλη ιουλίου του 2019 και παρόλο που σύμφωνα με τον κατασκευαστή το ετήσιο σέρβις πρέπει να γίνεται όταν ολοκληρωθεί ο χρόνος απο την αγορά του αυτοκινήτου ή στα 20.000 km (προκειμένου να ισχύει η εγγύηση) με διαβεβαίωσαν πως δεν τίθεται θέμα να το κάνω λίγο αργότερα .Μάλιστα κατόπιν προτροπής του προϊσταμένου του εν λόγω συνεργείου δεν χρειαζόταν να κάνω αλλαγή σε τακάκια τότε αλλά να περιμένω να φτάσει τις 21.000 km.Σήμερα το αμάξι έχει κάνει 20.680 km, δηλαδή σχεδόν 5000 km μετά το τελευταίο σέρβις και δεδομένου ότι τη προηγούμενη εβδομάδα παρατήρησα ξαφνικά ότι το αμάξι πατινάρει αμέσως κάλεσα στην αντιπροσωπεία να κλείσω ραντεβού για έλεγχο.Μιας και η επικοινωνία μέσω τηλεφωνικού κέντρου δυστυχώς για άλλη μια φορά στο εν λόγω κατάστημα (κηφισίας) ήταν αδύνατη, πήγα κατευθείαν απο κεί.Μου εκλεισαν ραντεβου για την ερχόμενη τετάρτη (23/9/2020)προκειμένου να το ελέγξουν, αλλά όπως κατανοείτε δεν μπορούσα να περιμένω οπότε και πήγα σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Suzuki να το ελέγξω.
Στις 16/9/2020 όπως με ενημέρωσαν λοιπόν από το τελευταίο συνεργείο το αμάξι χρήζει αντικατάστασης δίσκου- πλατό βολάν και ρουλεμάν !!!!! Ο υπεύθυνος με ρώτησε αν έχω ζορίσει το αυτοκίνητο.Τον διαβεβαίωσα ότι το μόνο μέρος που το αυτοκίνητο βγήκε εκτός δρόμου ήταν σε κάποιες παραλίες της τήνου (κατά τη πρόσφατη περίδο των διακοπών μου τον αύγουστο για διάστημα 10 ημερών), στις οποίες πηγαίνουν και τα πιο απλά συμβατικά αυτοκίνητα.Ουδέποτε κόλλησα σε χαντακι ή κάτι αντίστοιχο,είμαι οδηγός σχεδον 30 χρόνια, είχα και άλλα αυτοκίνητα και κάθε καλοκαίρι κανω τις αντίστοιχες διαδρομές και ουδέποτε είχα θέμα.Στη καθημερινότητα μου οι διαδρομες που κάνω είναι επί της κηφισίας (Βόρεια προάστεια -Σύνταγμα) , αν και συνήθως χρησιμοποιώ μηχανή για να αποφεύγω τη κίνηση.Δεν έχω παέι ουδέποτε σε βουνό και χιόνια, δεν έχω ανέβει τρελές ανηφόρες και ραμπες κλπ (εκτός τη ράμπα του πλοίου)...το μόνο χώμα που έχει πατήσει το αυτοκίνητο είναι κάποιοι χωματόδρομοι σε παραλίες της τήνου. Δεδομένου μάλιστα ότι όπως με διαβεβαίωσαν και απο το επίσημο συνεργείο του Σφακιανάκη επι της κηφισίας, όπου έλαβε χώρα το ετήσιο σέρβις, βεβαίως και ελέγχεται αν πατινάρει το αυτοκίνητο στο ετήσιο σέρβις αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν σε μόλις 5000 km σε διάστημα σχεδόν 9 μηνών (πρακτικά ακινητοποιημένο και λόγω των συνθηκών με τον κορονοϊό) και χωρίς ουδέποτε το όχημα να κάνει δύσκολες διαδρομές η να κολλήσει κάπου παρουσίασε αυτό το πρόβλημα τόσο εκτεταμένο.
Περιττό να πω πως ο υπεύθυνος του συνεργείου με ενημέρωσε πως κατόπιν επικοινωνίας με τα κεντρικά δεν μπορεί να με καλύψει η εγγύηση, θεωρώντας (απο τα κεντρικά) οτι η φθορά έγινε κατόπιν δικής μου υπαιτιότητας (πχ.να έχω κολλημένο το πόδι στο συμπλέκτη, να μη γνωρίζω πως να αλλάζω ταχύτητες και τα γνωστά που λέγονται σε αντίστοιχες περιπτώσεις).Αυτή τη στιγμή το αμάξι μου βρίσκεται λυμένο στο συνεργείο αναμένοντας να παραλάβουν το βολάν ( δεν υπάρχει ανταλλακτικό στην ελλάδα), δεν μου έχει δοθεί όχημα αντικατάστασης ( δεν έχουν μου είπαν ) και ο υπεύθυνος του συνεργείου το καλύτερο που κατάφερε με την αντιπροσωπεία ήταν να μου δοθεί μια έκπτωση 30% επί της αξίας των ανταλλακτικών (μια έκπτωση δηλαδή που η αντιπροσωπεία την έτρεχε περσι το χειμώνα καθώς και το καλοκαίρι προκειμένου να προσελκύσει πελάτες στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία).
Όπως αντιλαμβάνεστε το όχημα μου πρέπει να επισκευαστεί σε κάθε περίπτωση, δεδομένου ότι το χρειάζομαι στην καθημερινότητά μου, δεν έχω δυνατότητα επιλογής να πάει σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο της suzuki (ούτε και θα το επιθυμούσα βέβαια), καθώς έτσι θα χάσω την επταετή εγγύηση αλλά και μια άλλη φορά δεν θα ήθελα να μπλέξω σε καινούργιες περιπέτειες με αμφιβόλου ποιότητας συνεργεία.
Χθες επικοινώνησα με τα κεντρικά του Σφακιανάκη καταθέτοντας όλο το περιστατικό κατόπιν προτροπής του υπευθύνου του συνεργείου επί της κηφισίας, διαβεβαιώνοντάς με μάλιστα ότι δεν είναι δυνατόν να υπάρχει αυτή η φθορά σε μόλις 5.000 km. Σίγουρα τα ερωτηματικά είναι πολλά για καινούργιο αυτοκίνητο και περί δικής μου υπαιτιότητας λόγω κακής οδηγικής συμπεριφοράς ..ίσως η εύκολη καραμέλα μιας και είμαι γυναίκα.Ακόμη περιμένω να μου απαντήσουν....
Προσπαθώ απο χθές να βρώ κάποια στοιχεία επικοινωνίας για αρμόδιο τμήμα στην Ιαπωνία προκειμένου να ενημερώσω για την περίπτωση και ήδη επικοινώνησα με κάποια αρμόδια άτομα στο εργοστάσιο της suzuki στην ουγγαρία, αφού διαπίστωσα οτι το vitara κατασκευάζεται εκεί.Αν κάποιος έχει κάποια άλλα στοιχεία επικοινωνίας θα το εκτιμούσα αν θα μπορούσε να τα μοιραστεί μαζί μου.
Ήδη διάβασα τα άλλα τρια περιστατικά που αναφέρονται στο φόρουμ και πραγματικά αναρωτιέμαι πόσοι άλλοι έχουν αντιμετωπίσει αντίστοιχα προβλήματα και δεδομένου ότι σκέφτομαι να κινηθώ ίσως και νομικά εναντίον της αντιπροσωπείας για τη μή κάλυψη μέσω εγγύησης, εάν κάποιος αντιμετώπισε-ζει πρόσφατα παρόμοιο πρόβλημα σε καινούργιο vitara θα το εκτιμούσα αν το ανέφερε.
***Επίσης να επισημάνω πως δεν θέτω θέμα για την τεχνική κατάρτιση η εξυπηρέτηση που έλαβα μέχρις στιγμής απο τα εν λόγω συνεργεία (ούτε με τον υπεύθυνο του επίσημου συνεργείου επί της Κηφισίας αλλά και ούτε με τον υπεύθυνο του εξουσιοδοτημένου συνεργείου στο οποίο κατέληξα -δεν αναφέρω όνομα για λόγους διαφήμισης-οι οποίοι ήταν παραπάνω από εξυπηρετικοί και συνεργάσιμοι και έχω ακούσει τα καλύτερα ειδικά για τον υπεύθυνο του εξουσιοδοτημένου συνεργείου.Για όποιον ενδιαφέρεται μπορώ να δώσω τα πλήρη στοιχεία σε προσωπικό μήνυμα)
Σας ευχαριστώ
Ελευθερίου Αλίκη
* κατά λάθος ενω έγραφα τα χαρακτηριστικά του οχηματος αρχικά εκ παραδρομής απο αντιγραφή προηγούμενου πόστ και δεδομένης της κατάστασης μου
