Μέσα σε αυτά τα τελευταία 30.000-40.000 χλμ, δηλαδή από 200.000 έως 243.000, τα παρακάτω: Αλλαγή αντλίας φρένων Επισκευή δυναμό Αλλαγή αμορτισέρ Αλλαγή σταυρό τιμονιού (αύριο με το καλό)
-Δίσκο πλατό (ακόμα αντέχει, δεν έχει πατινάρισμα ή κάποια άλλη ένδειξη)...
Vasbar έγραψε:-Δίσκο πλατό (ακόμα αντέχει, δεν έχει πατινάρισμα ή κάποια άλλη ένδειξη)...
Θα σου πρότεινα να τον αλλάξεις, δεν θα νοιώσεις ποτέ πατινάρισμα μην περιμένεις αυτό, αντίθετα το ρουλεμάν τρώει τον άξονα όπου κινείται και το δίχαλο φαγώνεται και σιγά-σιγά θα αρχίσουν να μην κουμπώνουν οι ταχύτητες... (εγώ την πρώτη αλλαγή δίσκου την έκανα λόγο θορύβων από το ρουλεμάν)
Ο μαμά δίσκος είναι τόσο καλός που την πατάς σαν τον βάτραχο στο νερό που ζεσταίνεται σιγά-σιγά θα σε αφήσει μια κι έξω κι απότομα.....