Δεν ξέρω ποιος σου τα είπε αυτά αλλά τεχνικά δεν στέκονται.
Αυτοκίνητο καινούργιο 30.000 - 50.000 χλμ. και βάλε, δεν διανοητέ να πηδήξει δόντια ο ιμάντας χρονισμού.
Όσο και να μαρσάρουμε τον κινητήρα, μιλάμε για diesel που πολύ σπάνια πάει πάνω από 5.000 στροφές.
Δηλαδή αν είναι κάνα πολύστροφο βενζίνης τι θα γίνει θα αλλάζουμε κάθε μέρα ιμάντα χρονισμού.
Εκτός και αν μιλάμε για κατασκευαστικό λάθος.
Να δεχτούμε ότι αν πηδήξει δόντια ΔΕΝ χτυπάνε οι βαλβίδες στα πιστόνια (συμβαίνει σε πολλά αυτοκίνητα)
Τότε δεν καταστέφεται κάτι, διότι απλά δεν υπάρχουν αντιστάσεις. Ο κινητήρας δεν δουλεύει σωστά ή δεν λειτουργεί καθόλου.
Το ότι χτυπιοντουσαν τα κοκοράκια σε λάθος χρόνους τι σημαίνει πως χαλάνε και στραβώνει εκκεντροφόρους

Που κοντράρουν


Ο ένας εκκεντροφόρος ανοίγει τις βαλβίδες εισαγωγής και ο άλλος της εξαγωγής.