Στην περιγραφή του τρόπου λειτουργίας του συστήματος, αναφέρεται ότι αν βάλουμε μπροστά τη μηχανή, ενώ το καπό είναι ανοιχτό, το σύστημα A start-stop απενεργοποιείται!
Το διακοπτάκι που υπάρχει στο κλείστρο του καπό, δεν χρησιμοποιείται πουθενά αλλού (όταν οδηγούμε με όχι κουμπωμένο καλά το καπό (latch released), δεν έχουμε καμμία ένδειξη).
Συμπέρασμα : Ξεκουμπώνοντας το βυσματάκι Νο.2, και βραχυκυκλώνοντας τους ακροδέκτες 1 & 3 (στη φίσα που έρχεται από μέσα - όχι από το διακοπτάκι), το σύστημα νομίζει ότι το καπό δεν είναι κλειστό και απενεργοποιεί μόνιμα το σύστημα A start/stop!
Μας μένει διαθέσιμο το διακοπτάκι για οποιαδήποτε άλλη χρήση π.χ. συναγερμός κλπ!!!
Κινέζοι σας έφαγα εκεί που δεν σας πιάνει κανείς! Το έκανα πιό φτηνά από σας!


