ebot έγραψε:Η γνώμη μου ως νέου ιδιοκτήτη είναι ότι το κύριο "αντικειμενικό" συγκριτικό πλεονέκτημα πλέον του NV είναι η χαμηλή τιμή του στις 4κίνητες εκδόσεις δεδομένου του "πλούσιου" για την κατηγορία επιπέδου εξοπλισμού τους.
Δυστυχώς η επιλογή της suzuki αφενός να μην το προικίσει με αργές/κοντές σχέσεις - ούτε καν να τοποθετήσει μια πολύ κοντή πρώτη τουλάχιστον - και ταυτόχρονα να καταργήσει τα diesel και υψηλού κυβισμού μοτέρ βενζίνης κουτσούρεψε σε τέτοιο βαθμό τις εκτός δρόμου δυνατότητές του - αυτές που το έκαναν διάσημο - ώστε για κάποιον οδηγό που δίνει προτεραιότητα στις χωμάτινες ανησυχίες του η επιλογή μονόδρομος στην κατηγορία τιμής των γύρω στα 20.000 ευρώ (εάν δεν είναι διατεθειμένος να υποστεί τα χούγια του μικροσκοπικού τζίμνι και του panda) να είναι το Dacia Duster πλέον.
Από την άλλη μεριά αν αφαιρεθεί από την εξίσωση το ζήτημα της 4κίνησης και των χωμάτινων ανησυχιών ο ανταγωνισμός σε επίπεδο crossovers & SUVs είναι πλέον τεράστιος. Ενώ και η ίδια η σουζούκι με το νέο S-Cross δημιουργεί ζήτημα εσωτερικού ανταγωνισμού.
Και χωμάτινες ανησυχίες να έχει κάποιος , πόσο παραπάνω θα ικανοποιηθεί απο το duster
Mην μπερδευόμαστε με G klass ή land rover ή pajero κλπ.
Ενα suv με αυτόματη τετρακίνηση είναι και αυτό, χωρίς μπλοκέ, κοντές σχέσεις κλπ. Η καλύτερη γωνία μπροστά δεν θα σε πάει και στο έβερεστ.
Σε άλλους τομείς 'οπως παθητική ασφάλεια , δρόμο , ποιότητα είναι υποδεέστερο .