Φίλτατε Τόνυ, μου θύμησες αυτούς που με περνάνε με σκούτερ στον Καρέα με ταχύτητες που για μένα, με τη μοτοσυκλέτα, είναι απαγορευτικές.
Και δεν είναι απαγορευτικές επειδή το σκούτερ δε θα στρίψει με αυτές αλλά γιατί ό,τι κι αν προκύψει δε θα προλάβουν ούτε φρένο να πατήσουν.
Όταν λοιπόν κινούμαι με μια ταχύτητα, με τη Stelvio π.χ., τα περιθώρια πρόσφυσής μου δεν είναι τεραστίως μεγαλύτερα από του Vitara...είναι όμως μεγαλύτερα, ασχέτως τερέν (πίστα ή δρόμος).
Αυτό το έξτρα περιθώριο, στο μέσο οδηγό, θα μείνει ανεκμετάλλευτο...Το αμάξι όμως αν χρειαστεί π.χ. να φρενάρει θα κάνει 100-0 σε 36.3μ δλδ σε 2.4μ νωρίτερα από το δικό μας που είναι 500+ kg ελαφρύτερο. Αυτό πχ θα είναι εκμεταλλεύσιμο από όλους τους οδηγούς κι όχι από τους καλούς μόνο. Το ίδιο θα συμβεί και σε κάποια άλλη κατάσταση...elk simulation test κ.ο.κ.
Γι'αυτό δεν έχει και νόημα να γίνονται άνισες συγκρίσεις.
Δεν έχω πρόβλημα να με περνάνε όλοι, ουδόλως με ενοχλεί.
Αν ήθελα να κάνω τον ραλλίστα σίγουρα δεν θα επέλεγα Vitara, ούτε τη Stelvio...
Μπήκα στη συζήτηση γιατί ειπώθηκε ότι κάποιοι αποκομίζουν οδηγική συγκίνηση από το Vitara.
Άλλος συγκινείται με τη φωνή του Παντελίδη κι άλλος με της Κάλλας κι είναι αντιληπτό και αποδεκτό στο 100%.
Αλλά όπως και να το κάνουμε άλλο Παντελίδης κι άλλο Κάλλας.
Αυτό προσπάθησα να τονίσω.
Κυρίως γιατί θα το διαβάσουν κι άλλοι άνθρωποι, όλο αυτό, που σκέφτονται να το αγοράσουν.
Εμείς το πήραμε... τέλος.
Νομίζω η πλειονότητα είμαστε ευχαριστημένοι.
Απλά μη διαβάσει κανείς και το πάρει και ψάχνει τις οδηγικές συγκινήσεις μετά.
Αυτό με απασχολεί.
