ΤΟ υγραέριο είναι μονοδρόμος για όσουν κάνουν χιλιόμετρα...
Οσο περισσότερα κάνεις τοσο το καλύτερο...
Φυσικά πρόκειται για μια σημαντική μετατροπή στο αυτοκινητο και παντα θα υπάρχουν θέματα...
Αν είσαι διατεθειμένος να ασχοληθείς με αυτά και να εχεις υπομονή θα το ευχαριστηθείς...
Η ζημιά ειναι μεσα στο πρόγραμμα....Αν ερθει στις 30.000 κμ είναι βαριά... Αν ερθει στις 100.000 κμ τοτε το κέρδος που εχεις βγάλει την υπερκαλύπτει...
Εγω εχω κάνει 150.000 με υγραέριο....παιδευτηκα στην αρχη με τους πολλαπλασιαστές αλλα το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα που μου εβγαλε ηταν ενας καταλύτης μετά απο 80.000κμ....
Πέρυσι εδωσα αλλα 500 ευρώ και αλλαξα σχεδον το μισο συστημα για να εχω χωρο πίσω και καινουριο πνεύμονα κ μπεκ...
Το αυτοκινητο πρέπει να συντηρείται αριστα οταν εχεις αεριο....διότι μικροπροβληματα που δεν φαίνονται στη βενζίνη θα σου κανουν τη ζωή πολύ δυσκολη στο άεριο....
Οδηγηση συντηρητική...για οικονομία το θες οχι για να τρέχεις...
Τελος το Α κ το Ω ειναι ο σωστός μάστορας...Αν τον βρεις αξιζει να δώσεις και 100 και 200 ευρώ παραπανω...
Πήγαινε σε ενα μαγαζι, δες τις εγκαταστάσεις του, δες πως συμπεριφέρεται σε πελάτες που ήδη έχει...
Πλέον σφίξανε τα πραγματα...δε σε βλέπουν σα 1000 ευρώ....μείνανε λίγοι εξω κ οι αξιοι κ σωστοί εχουν τρελή δουλειά διορθώνοντας αυτά που εκαναν οι αεριτζήδες...