Σήμερα που ήταν ωραίος (

) καιρός κ σχόλασα νωρίς αποφάσισα να πάω μια βολτίτσα να ξεκαπνίσω το αργαλείο..
Είχα υπόψιν μια ωραία διαδρομούλα με χώμα, λίγη κροκάλα κ μερικές λασποβουτιές να δοκιμάσω και τα λάστιχα όπως τους αρμόζουν και να καταλήξω Βίλια να πατήσω λίγο χιονάκι που ήξερα πως έριχνε..
Να σημειώσω πως έχω ρίξει την πίεση στα 218 ΚΡα κ πραγματικά είναι άλλο λάστιχο.. Απορροφά κραδασμούς, λακούβες, σαμαράκια , γκρεμούς , φαράγγια ΤΑ ΠΑΝΤΑ!Ξεκινώντας, όταν το ζόρισα λίγο στις στροφές που ανέβαινα σε μέτρια άσφαλτο, κατάλαβα γιατί έχει C χαρακτηρισμό στο βρεγμένο.. Πολλά χαζογλυστρίματα την ώρα που ρόπιαζε το μοτέρ, τα οποία μάζευε το σύστημα 4κινησης κ στη μεταφόρα του βάρους του αμαξιού από στροφή σε στροφή, ένοιωθα το αμάξι να υποστρέφει αρκετά κ τα όρια της πρόσφυσης του να έρχονται νωρίς. Με λίγα λόγια δεν είναι γ βαρύ πόδι στη βρόχη κ σίγουρα όχι για ραλίστες

.. (

Γάτος λαμβάνει, όβερ

)
Πατάω χώμα λοιπόν γνωρίζοντας πως είναι περίπου 11 χλμ μέχρι να ξαναπατήσω άσφαλτο.. Στην αρχή διστακτικά, μετά όλο κ πιο άνετα, βρέθηκα να περνάω νερολακούβες, χώματα με 40 χαω με απόλυτη σταθερότητα κ προφανώς στο auto τη 4κινηση.. Μηδενική ολίσθηση.
Φτάνω κάποια στιγμή προς το κάμπο της Οινόης κ εκεί είχε σ αρκετά σημεία καλή λασπούλα όπου το λάστιχο με έβγαλε ασπροπρόσωπο κ πέρασα χωρίς πρόβλημα, με την 4κινηση στο snow πλέον..Δεν δοκίμασα να μπω σε απάτητο κομμάτι λάσπης μην τακάρω πουθενά κ ποιος θα με έβρισκε εκεί που βρισκόμουν
Περνώντας στο χιόνι τώρα, μπορώ να πω πως είχε πάρα πολύ καλή συμπεριφορά, με καλό γκριπ στη πούδρα, ενώ και σε παγωμένο που πάτησα κ έκανα μερικά σταμάτα-ξεκίνα για να δω πως το αντιμετωπίζει, η πρόσφυση ήταν πολύ καλή ακόμα κ όταν το ΄παιξα κανίβαλος κ το ξεκίναγα με πολύ γκάζι. Θεωρώ πως παρόλο που δεν έχει τη νιφάδα, η συμπεριφορά του στο χιόνι είναι πολύ αξιόλογη.
Αυτά τα ολίγα από μένα μέχρι στιγμής, κ επειδή ήταν μεγάλο το σεντόνι, πάρτε κ μια όμορφη φώτο του ελάστικού που έβγαλα, αν κ δεν πολυφαίνεται..
