Με μία πρόχειρη αναζήτηση, βρήκα τα παρακάτω
εδώ.
Ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA) απαρτίζεται απο μεγάλες βιομηχανίες που παράγουν αυτοκίνητα σε Ευρώπη και Ιαπωνία.Οι προδιαγραφές του ACEA είναι πιο κοντινές στις Ευρωπαϊκές συνθήκες οδήγησης & γενικά είναι αυστηρότερες απο τις αντίστοιχες αμερικάνικες.Κατηγοριοποιούν τις εφαρμογές των λιπαντικών με λατινικά γράμματα :
-------------------------------------------
C_ --> Λιπαντικά Low SAPS για οχήματα εξοπλισμένα με συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων ( καταλύτες / φίλτρα σωματιδίων )
C1 --> Για χρήση σε υψηλής απόδοσης κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου , με υψηλής απόδοσης αντιρυπαντικά συστήματα , όπως τριοδικούς καταλύτες και φίλτρα σωματιδίων . Χαμηλή περιεκτικότητα θειούχου τέφρας ( <0,5%)
C2 --> Για χρήση σε υψηλής απόδοσης κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου , με υψηλής απόδοσης αντιρυπαντικά συστήματα , όπως τριοδικούς καταλύτες και φίλτρα σωματιδίων . Χαμηλή περιεκτικότητα θειούχου τέφρας ( <0,8%)
C3 --> Για χρήση σε υψηλής απόδοσης κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου , με υψηλής απόδοσης αντιρυπαντικά συστήματα , όπως τριοδικούς καταλύτες και φίλτρα σωματιδίων . Χαμηλή περιεκτικότητα θειούχου τέφρας ( <0,8%)
C4 --> Για χρήση σε υψηλής απόδοσης κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου , με υψηλής απόδοσης αντιρυπαντικά συστήματα , όπως τριοδικούς καταλύτες και φίλτρα σωματιδίων . Χαμηλή περιεκτικότητα θειούχου τέφρας ( <0,5%)