Οτιδήποτε χωρητικότητας 2η μπαταρία και να πάρεις (εντάξει μην πας να πάρεις για νταλίκα 150Αh), θα πας να πάρεις ένα VSR (ρελεδάκι) για να τις συνδέσεις μεταξύ τους και να φορτίζει η 2η όσο θα κινείσαι και παράλληλα να απομονώνει τη μαμά όταν σταματάς για να μπορείς να βάλεις μπρος την επόμενη μέρα. Κόστος 20-50 ευρώ.
Λύσεις τύπου dual charger systems είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με άλλο περιτύλιγμα και 5πλασια τιμή.
Τώρα όσον αφορά τη φόρτιση σε στάση ή πας σε λύση με Φ/Β, ή πας σε λύση smart charger/ maintance (CTEK, NOKO κλπ), ή απλά κουβαλάς μία μπαλαντέζα με την προϋπόθεση ότι έχεις εξωτερική πηγή ρεύματος.
Επίσης πρέπει να έχεις αποφασίσει αν θα πας σε 12Vολτο εξοπλισμό.. πχ το webasto είναι 12V (δε γνωρίζω το μπατζετ σου αλλά κοιτάς μεταχείρο από 400-500 ευρω και πάνω και 800-900 για ζελατίνα).
Αν θες βουνό άρα αυτονομία άρα ξεχνάμε τις μπαλαντέζες, μόνο με φ/β κι αυτό με κάποιους περιορισμούς. Μορ ινφο εντός για τέτοια σύνδεση..
Στην Αυστραλία κουβαλάνε γεννήτριες..
