ΕΛΑΤΗΡΙΑ MAD ΣΕ NGV

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τρί Οκτ 06, 2009 1:49 pm

http://vitaraclub.gr/viewtopic.php?t=22 ... ht=procomp

Εικόνα

Οι οδηγίες που μου έστειλαν οι Ολλανδοί λένε οτι όταν το αμάξι είναι σταματημένο σε επίπεδο μέρος, τότε πρέπει από βίδα σε βίδα να έχω 50 cm για να μπορεί να δουλέψει σωστά αυτό το αμορτισέρ.
Τα procomp έχουν διαστάσεις:
23,50 X 2,54 = 59,69 cm ΕΝΤΕΛΩΣ ANOIXTA
15,63 X 2,54 = 39,70 cm ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΛΕΙΣΤΑ

Οσοι εχετε τα mad ή τα King Spring μετρηστε την αποσταση να δουμε εαν κανουν.
Αυτα ειναι ρυθμιζομενα και ετσι νομιζω οτι θα βρεθει η σωστη θεση (ρυθμιση) που να τα παντρευει με τα νεα ελατηρια..
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τρί Οκτ 06, 2009 7:15 pm

Οριστε τα ironman4x4 απο Αυστραλια για up to 2" lift
http://www.eziautoparts.com.au/suspensi ... 05-on.html


Για την μετατροπη του νομισματος σε ευρω.
http://www.xe.com/ucc/


300 ευρω και τα τεσσερα + τα μεταφορικα, τελωνεια
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Τρί Οκτ 06, 2009 9:07 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τρί Οκτ 06, 2009 8:56 pm

Αντιπροσωπος στην Γαλλια
http://www.ironman4x4.fr/

ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ.
shock absorber για το Grand Vitara 8/2005 On ....... 2" lift
12721GR για τα μπροστα
12722GR για τα πισω
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Οκτ 12, 2009 10:10 am

Θα αναφέρω εδώ κάποια συγκριτικά στοιχεία που αφορούν στα m.a.d. αλλά και σε σχέση με άλλα ελατήρια όπως τα King Springs.
Μέτρησα στο δικό μου NGV 5 πόρτο -Diesel ,με τα mad και τα yokohmama A/T-S G012 225/65/17.
Πίεση ελαστικών 2.3 bar μπροστά , 2.2 bar στα πίσω λάστιχα.
-Απόσταση από το έδαφος εμπρός 32,5 cm.ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ.(βλέπε την παρακάτω φωτογραφία)
-Aπόσταση από το έδαφος πίσω 36 cm. ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ.(βλέπε την παρακάτω φωτογραφία)
Να λάβουμε επίσης υπ`όψιν ότι εγώ μιλάω για το diesel το οποίο λόγω μεγαλύτερου βάρους του κινητήρα χάνει τουλαχιστον 0,5 cm στο μπροστινό μέρος (σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνουν οι κατασκευαστές των ελατηρίων).
Δηλαδή εάν μετρούσαμε το 2.0 με τον βενζινοκινητήρα και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία ίδια (ελατηρια m.a.d.-ζάντες-λάστιχα-πίεση) θα είχαμε μπροστά τουλαχιστον 33 cm ύψος.
Οι αντίστοιχες τιμές από άλλο συνάδελφο που έχει βαλει τα King Springs στο 2.0 lit το βενζινοκινητο που ειναι και ελαφρυτερο μπροστα, είναι 32,5 cm και 34,5 cm αντίστοιχα.
Τα mad τελικά , φαίνεται καθαρά ότι το ψηλώνουν πιο πολύ.
και υπαρχει και ενα περιθωριο 1-1.5 cm σε περιπτωση που καποιος το φορτωνει παρα πολυ το αμαξι να κατσουν και λιγο .
Εικόνα

Όπως γίνεται κατανοητό με τα MAD το αμάξι έχει μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός.
-Ειδικά σηκώνουν πιο πολύ το πίσω μέρος,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ να το πούμε λίγο πιο χοντρικά το αυτοκίνητο ΕΧΕΙ ΚΛΙΣΗ προς τα εμπρός, (κάπως σαν σφηνοειδή ).
-Αντίθετα στα K.S. γίνεται αλλαγή της εργοστασιακής κλίσης στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου με ελαφρύ σήκωμα της μουρης σε σχεση με το πισω μερος.Για αυτό κρίνεται απαραίτητη η χρήση καμπερόβιδων στους μπροστινούς τροχούς και OXI γιατι κάποιος μπορεί να νομίζει οτι το αμάξι σηκώνεται περισσότερο σε σχέση με τα m.a.d.!!!

Γίνεται κατανοητό ότι εάν κάποιος τραβήξει μια γραμμή που θα τρέχει στο πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου,και κατά μήκος των πλαϊνών προστατευτικών, στην περίπτωση των MAD θα πηγαίνει προς τα κάτω ,λογω της κλισης που εχει ,με αποτέλεσμα η προέκταση της να βρίσκει τον μπροστινό τροχό ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ και στην περίπτωση των King Spring θα οδηγείται πιο ψηλά και θα βρίσκει τον μπροστινό τροχό ψηλότερα , όπως φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες.

Αυτά όσο αφορά στις μετρήσεις και εφόσον τα μαθηματικά δεν αποτελούν προσωπική άποψη κανενός.


α)Εργοστασιακο
εργοστασιακο.jpg
εργοστασιακο.jpg (23.14 KiB) 12397 προβολές

β) M.A.D.
με mad lift.jpg
με mad lift.jpg (46.43 KiB) 12397 προβολές

με φωτογραφια του δικου μου.
γωνιες με τα mad.jpg

γ) K.S.
Εικόνα

Να προσθέσω επίσης ότι στην περίπτωση των ελατηρίων King Spring και σύμφωνα με τα γραφόμενα του συνάδελφου που φόρεσε τα συγκεκριμένα ελατήρια,"Το μπροστινό μέρος σηκώνεται κατά 0,2 της μοίρας σε σχέση με το αρχικό,(αλλαγή κλίσης στο εμπρός μέρος με ελαφρύ σήκωμα). Αυτό το 0,2 της μοίρας αντιστοιχεί με 0,5% ή με 4 mm/m. Δηλαδή αν έχουμε κέντρο με κέντρο άξονα τροχών στα 3 μέτρα αυτό ισούται με 4 mm x 3 m = 1,2 cm (12mm) παραπάνω ύψος εμπρός σε σχέση με το "μαμά". "

Eδω βλεπουμε ενα ddis με τα king springs και τα Cooper ATR με 17"αρες ζάντες
Εικόνα

Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι επειδή στην ουσία του μεταβάλλουν την κλίση του μπροστινού μέρους (μούρης) προς τα πάνω,σε σχεση παντα με το πισω μερος ,πρακτικά θα του δίνει μεγαλύτερη γωνία προσέγγισης,ΑΛΛΑ και μικρότερη γωνία διαφυγής μιας και το πίσω μέρος είναι λίγο πιο χαμηλά από το αντίστοιχο με τα m.a.d.
Ανεβάζοντας την κλίση της μούρης προς τα πάνω βέβαια και σε περίπτωση που ταξιδεύει το αμάξι ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ θα έχουμε έντονο "κάθισμα"του αυτοκινήτου στο πίσω μέρος.Θα πηγαίνει με τη μούρη ψηλά,εάν γίνομαι κατανοητός.
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Κυρ Νοέμ 07, 2010 7:50 pm, έχει επεξεργασθεί 5 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Οκτ 15, 2009 4:04 pm

Λοιπον βρηκα αυτον εδω το τυπο , "dkguffe "
http://www.suzuki-forums.com/2g-2006-gr ... hitch.html
ο οποιος εχει βαλει το rr lift και φοραει πισω αμορτισερ τα "BOSS 12 level adjustable rear shocks".Για ψαξτε και εσεις τι ρολο παιζουν , και εαν κανουν για τα mad.

BOSS 12 level adjustable rear shocks
http://www.suzuki-forums.com/2g-2006-gr ... 008-a.html
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Πέμ Οκτ 15, 2009 5:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό haritak » Πέμ Οκτ 15, 2009 4:57 pm

Ανεβάζοντας την κλίση της μούρης προς τα πάνω βέβαια και σε περίπτωση που ταξιδεύει το αμάξι ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ θα έχουμε έντονο "κάθισμα"του αυτοκινήτου στο πίσω μέρος.Θα πηγαίνει με τη μούρη ψηλά,εάν γίνομαι κατανοητός.


Το φαινόμενο αυτό νομίζω λύνεται με τα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ. Νομίζω ο αγγλικός όρος είναι self-levelizer. Με τα μαμά ελατήρια και το αμάξι φορτωμένο στο πορτ παγκάζ το νιώθεις ότι κάθεται πίσω, αλλά το χειρότερο είναι το αίσθημα "βάρκας" που νομίζω MAD και KS δεν θα έχουν.
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Οκτ 15, 2009 5:06 pm

Οχι δεν λυνεται με τα αμορτισερ το "καθισμα" ΑΛΛΑ με τα σωστα ελατηρια,ή με καποιο air lift .

Εικόνα

Το ιδιο προβλημα αναφερουν εδω
http://www.suzuki-forums.com/2g-2006-gr ... 008-a.html
Και του απανταει σχετικα.
"I dont think the shocks would be to blame for the car height to change if it is over night, the shocks does not carry any load.. they only slows movement.. your springs might sag a little.."
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Σάβ Οκτ 17, 2009 9:39 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό haritak » Πέμ Οκτ 15, 2009 9:24 pm

Μου το είχε πει ο αντιπρόσωπος της subaru για το forester (το οποίο έχει πίσω τέτοια αμορτισέρ και τον ρώτησα τί είναι). Πρέπει να έχει όμως δίκιο, τώρα το έψαξα λίγο και βρήκα αυτο:
http://www.kyb.com/products/shocks/electricshocks.php

Πάντως η απάντηση του φίλου μας :
"I dont think the shocks would be to blame for the car height to change if it is over night, the shocks does not carry any load.. they only slows movement.. your springs might sag a little.."

έχει λογική οπότε υποθέτω ότι τα self-leveler ή levelizer διορθώνουν την κατάσταση μέχρι ενός σημείου, απο εκεί και πέρα ότι κάνουν το κάνουν τα [χ]αμορτισέρ[/χ] ελατήρια (ήθελα να πω).
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Σάβ Οκτ 31, 2009 11:36 am

Ευτυχής πλέον κατοχος ων συγκεκριμένων ελατηριών και εγώ πλεον. Ένα έχω να πω. Παρότι άστροτα η διαφορά είναι ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΗ. Όχι τόσο στο ύψος που πήρε το αυτοκίνητο, όσο στην συμπεριφορά του σε ανώμαλο οδοστρωμα. Απίστευτη διαφορά. Ομαλότατο διάβασμα του δρομου και πολύ λιγότεροι τριγμοί στο εσωτερικό. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα. Η δουλειά έγινε στον Μυρωνίδη στον Σταυρό. Πολύ καλός και εξυπηρετικός. Σειρά έχουν τα Mud :lol: :lol:
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Σάβ Οκτ 31, 2009 6:18 pm

Welcome "SsimosS" to the m.a.d.club (υποκαταστημα του vitaraclub.gr )!!! :lol:

***M.A.D. CLUB members***
1. gmak (Γιωργος)
2. ΖΗΡΕΙΑ (Κωστας)
3. k.l.
4. 4troxos (Χρηστος)
5. HuskyG.V (Μπαμπης)
6. Alex78
7. f_tasos
8.daemonhook
9.SsimosS
10.
11.
12.
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Κυρ Νοέμ 01, 2009 5:33 pm

Καταρχήν να καλοσορίσω και εγώ τα νέα μέλη του MAD Club !!! :D

Επειδή λοιπόν πρέπει να τα λέμε όλα , και τα υπέρ και τα κατά , και μετά από αρκετούς μήνες πλέον χρήσης του αυτοκινήτου με τα εν λόγω ελατήρια , πρέπει να σημειώσω τα εξής:

Καταρχήν ισχύουν στο απόλυτο όλες οι αρχικές μου εντυπώσεις , παρατηρήσεις και εκτιμήσεις μετά την αντικατάσταση των μαμά ελατηρίων !

Όμως υπάρχει κάτι που λίγο με έχει χαλάσει και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας !

Τον τελευταίο μήνα , λόγω κάποιων οικοδομικών εργασιών που πραγματοποιήσα στο σπίτι , χρειάστηκε να φορτώσω αρκετά μεγάλα βάρη στο πορτ μπαγκάζ ( τσιμέντα , άμμο θαλάσσης , πέτρες Καρύστου κλπ. )

Μετά από αυτά τα φορτώματα , παρατήρησα ότι τα πίσω ελατήρια έχασαν αρκετό από το αρχικό ύψος τους !

Και μην μου πείτε τώρα ότι έγινε λόγω βάρους , γιατί και στο παλαιό γκουβού μου που είχε OME , είχα φορτώσει πολύ περισσότερα και το ύψος δεν μεταβλήθηκε καθόλου από το αρχικό , μέχρι που το πήρε ο φίλος χημικός ......
Τελευταία επεξεργασία από Επισκέπτης και Κυρ Νοέμ 01, 2009 5:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό haritak » Κυρ Νοέμ 01, 2009 5:40 pm

ZΗΡΕΙΑ έγραψε:...
μεγάλα βάρη στο πορτ μπαγκάζ ( τσιμέντα , άμμο θαλάσσης , πέτρες Καρύστου κλπ. )
......


Μιλάμε για ΠΟΛΥ ΒΑΡΟΣ.... !

Εκτός απο αισθητή, η αλλαγή στο ύψος είναι μετρίσημη; Μήπως είναι απλά ιδέα σου; Παρατήρησες άλλη αλλαγή;
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Δημοσίευσηαπό ΣΤΑΥΡΟΣ » Κυρ Νοέμ 01, 2009 5:42 pm

φιλε κωνσταντινε λεω τωρα εγω μηπως με τοσο βαρος στο πορτ μπαγκαζ που εβαλες εκατσαν τα πισω αμορτισερ???
SUZUKI JIMNY 2004 FULL EXTRA
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.
Άβαταρ μέλους
ΣΤΑΥΡΟΣ
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7550
Εγγραφή: Τρί Σεπ 15, 2009 10:33 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ-ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: General Grabber
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ο...έχεις P.M. !!!
Name: ΣΤΑΥΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Κυρ Νοέμ 01, 2009 5:54 pm

haritak έγραψε:
Επισκέπτης έγραψε:...
μεγάλα βάρη στο πορτ μπαγκάζ ( τσιμέντα , άμμο θαλάσσης , πέτρες Καρύστου κλπ. )
......


Μιλάμε για ΠΟΛΥ ΒΑΡΟΣ.... !

Εκτός απο αισθητή, η αλλαγή στο ύψος είναι μετρίσημη; Μήπως είναι απλά ιδέα σου; Παρατήρησες άλλη αλλαγή;


Αγαπητέ φίλε , λόγω επαγγέλματος μπορώ και εκτιμώ με μεγάλη ακρίβεια αποστάσεις , διατομές και γενικά μεγέθη !

Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι το αυτοκίνητο έχασε από το ύψος του πίσω ,κατ εκτίμηση ένα με ενάμιση εκατοστό , από ότι είχαν τα MAD καινούργια !
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Κυρ Νοέμ 01, 2009 5:57 pm

ΣΤΑΥΡΟΣ έγραψε:φιλε κωνσταντινε λεω τωρα εγω μηπως με τοσο βαρος στο πορτ μπαγκαζ που εβαλες εκατσαν τα πισω αμορτισερ???


Φίλε Σταύρο , το ύψος του αμαξώματος , εξαρτάται κατά 90 τοις εκατό από τα ελατήρια ! :wink:
Επισκέπτης
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις/Λάστιχα

antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες