-Για να μην μεινεις με την απορια θα προσπαθησω να στο πω!
-Αυτο που βλεπεις λοιπον ειναι απολυτος φυσιολογικο θα μπορουσα σε εισαγωγικα να σου πω ειναι η
ορμη,,,ενω αυτος πχ στριβει δεξια το αμαξι τεινει να παει αριστερα.
Ομως επειδη μιλαμε για τιμονια ξυραφια και 4κινηση αγωνιστικου τυπου το αμαξι ειναι κολλημενο κατω στην γραμμη που του δινει ο οδηγος ΟΜΩΣ αυτο δεν σημαινει οτι μπορει να εξαλειψει πληρως τους νομους της φυσικης(λογο ογκου και ταχυτητας του) που αυτο με την σειρα του μεταφραζεται σε μικρες διορθωσεις που στο ματι μας φαινεται τραγικο .
Και που μπορει να γινει τραγικο οπως εκει που εγραψα στο ποστ παραπανω στο 3,21 που η χανει προσφυση και οι διορθωσεις πλεον δεν ειναι μικρες και κοφτες αλλα μεγαλες και αποτομες,,ακομα ομως κι εκει το στησιμο του αυτοκινητου (και η εμπειρια του εννοειται) το βγαζει απο τα δυσκολα.
Απο οτι σου εγραψα κρατα το τιμονια ξυραφια (καμμια σχεση με το GV )kαι το στησιμο ++++ολα τα νεου τυπου συστηματα ασφαλειας.
Ενα απλο φτερνισμα και ταρακουνημα του τιμονιου εφοσον οδηγας το GV δεν θα σου αλλαξει πορεια ουτε θα σε ανησυχήσει.
Ενα απλο φτερνισμα και ταρακουνημα του τιμονιου σε ενα πορσε θα σε ανησυχησει.
Μια στροφη που θα κοψεις πριν με φρενο η κατεβασμα στο gv για να την παρεις ,,,σε ενα τετοιο αυτοκινητο δεν θα ακουμπησεις καν το φρενο Καλημερα!!
