Cyclon έγραψε:Φίλε μου και χωρίς να παρεξηγηθώ από τους εδώ συμφορουμίτες,
γλυκοκοιτάω και το Skoda Scala 1.5 150 HP auto(DSG) λόγω χώρων αλλά το φοβάμαι πολύ
από κινητήρα καθώς είναι λαδοφάγοι (όπως και εδώ λέτε.. μάλλον σωστά - είδα σε site αναφορά για μισό λίτρο κάθε χίλια χιλόμετρα!!!!)
είναι τετρακύλινδρος και αυτός οπότε λέω μήπως είναι βελτιωμένος....
αλλά και λόγω kangarooing (αν δεν το ξέρετε κοιτάξτε το έχει από πλάκα μεχρι θλίψη για τους κατόχους!)
το οποίο δεν κανει τυχαίο ότι υπάρχει μόνο σε αυτόματο...
Ένας μικρός πονοκέφαλος, ότι είναι το αυτόματο και δεν το έχω το θέμα!
Το Vitara και το SCross συνεχίζουν να είναι δυνατά options με τη λογική ότι τα τέκνα μου,
σαν αγόρια, όταν δεν θα χωράνε μάλλον ήδη θα σνομπάρουν την παρέα με τους γονείς....
Επειδή είχα σε golf 7 tsi κινητήρα με τα 140hp (μετά έβγαλε τον 150αρι) και τεχνολογία ACT (2 κυλίνδρων για οικονομία, μετά το πήγαν στα 150 hp δεν έκαιγε ούτε γραμμάριο λάδι με αλλαγές 1 φορά το χρόνο ή 15.000 χλμ. Το εργοστάσιο λέει κάθε 30.000 χλμ ή 2 χρόνια. Αυτό το έκανα στα πρώτα 30.000 χλμ πάλι χωρίς καμιά απώλεια λαδιού. Αυτό βέβαια εξαρτάται και από το τρόπο και το που οδηγεί κάποιος το αμάξι του. Ούτε το vitara καίει λάδια και ίσως σε αυτό το θέμα να είναι καλύτερο από τα tsi λόγω διαφορετικής χαρτογράφησης και πιο ήπιου χαρακτήρα. Το DSG είναι φανταστικό και θα σε ενθουσιάσει με το τρόπο που κάνει τις αλλαγές στις ταχύτητες. Δεν ξέρω για το skoda αλλά τα φρένα του vitara σε σύγκριση με το golf 1.4 είναι άθλια. Επίσης δεν ξέρω τι ποιότητα πλαστικών έχει στις πόρτες του (στο vitara είναι σκληρά και μέτριας ποιότητας). Τέλος στο vitara έχω πολλούς και διάφορους τριγμούς ενώ στο golf στα 6 χρόνια με 80.000 χλμ δεν έκανε ποτέ κιχ. Ότι και να πάρεις καλοτάξιδο.