Μάνο θα συμφωνήσω με τον Γιώργο, μάλλον κάποιο θέμα έχει το δικό σου αυτοκίνητο.
Μετά από 3000+ χιλιόμετρα δεν έχω κανένα παράπονο με το τιμόνι του NV.
Σταθερό, "υπάκουο" και στην επαναφορά του όπως κάθε άλλο τιμόνι. Ακόμα και από τέρμα αριστερά ή τέρμα δεξιά με λίγο γκάζι το αφήνω και "ξετυλίγεται" μέχρι να έρθει στην ευθεία του. Εννοείται ότι όσο πιο δυνατό είναι το γκάζι τόσο πιο βίαια είναι η επαναφορά του τιμονιού. Συμβαίνει με όλα τα αυτοκίνητα και ειδικά τα προσθοκίνητα. Ακόμα και στην ευθεία να το έχεις, αν ζητήσεις απότομη και "δικτατορική" όπως λες και εσύ επιτάχυνση, το τιμόνι στα προσθοκίνητα αρχίζει να ψαρεύει (torque steer) λόγω την ασυμμετρίας της κρεμαγέρας.
Τώρα όσον αφορά τα καλούδια, επίσης θα συμφωνήσω με τον Γιώργο, είναι πολύ χρήσιμα και έχουν το καλό ότι μπορούν να απενεργοποιηθούν αν σε κάποιο τμήμα της οδήγησης είναι περισσότερο ενοχλητικά από επικουρικά. Ειδικά το lane departure warning και lane assist είναι πολύ καλά για την εθνική (σε συνδυασμό με το adaptive cruise control μετατρέπουν το βιταράκι σε ένα Tesla με πλήρως αυτόνομη οδήγηση (μαμά, μαμά κοίτα, χωρίς χέρια και χωρίς πόδια) αλλά μόνο για 10δευτερόλεπτα γιατί μετά σε παίρνει χαμπάρι και τα απενεργοποιεί μόνο του).