Εφόσον τα αυτοκίνητα μας μπορούν να κινηθούν μέχρι τα 210 χιλ./ώρα, γιατί να πας σε ακριβότερες επιλογές δείκτη ταχύτητας? Χαμηλότεροι δείκτες σημαίνει ότι τα λάστιχα θα ζεσταίνονται πιο γρήγορα και θα φτάνουν στις επιθυμητές θερμοκρασίες πιο γρήγορα. Σύγκρινε τα όμως και σε βρεγμένο, σε οικονομία και τα db που βγάζουν.
Ευχριστω βρε παιδια. Ολα καλα και θα πηγαινα σε 215/65/16Η και 4 εποχων ως δευτερα χωρις πολλα πολλα αλλά... Με τους αισθητηρες πιεσης μπλεξαμε. ΕΡΩΤΗΣΗ: Χωρις αυτους, να μην το σκεφτομαι; Προβλημα μεγαλο; Δηλαδη η ρεζερβα εχει αισθητηρα;
Σταθη ποσο τους αγορασες; γιατι ακουω παλαβά πραγματα.
...και μαλλον δεν καταλαβες τι ειναι αυτο https://spooftpms.com/ που σου εχω βαλει παραπανω ...ειναι ενα κουτι που εχει καπου 50-55 ευρω και ξεγελαει το tpms και δεν βγαζει το κιτρινο. δηλαδη βαζεις αυτο αντι σενσορες και δεν εχεις κιτρινιλα αλλα προσεχεις τις πιεσεις μονος σου στο βενζιναδικο με τον τονυ διαφωνω στο αλατι στις πατατες και στο 60αρι προφιλ του λατ κρος, για το ντηζελ ειναι οκ, νομιζω για τη βενζινη ειναι οκ το 225/55/17 τωρα για v και h με το 1.4 μπορεις να κινηθεις - στην αναγκη - κοντα ή και πανω απο τα 210. ενα λαστιχο με μεγαλυτερες ανοχες οπως το v ειναι προτιμοτερο απο ενα αλλο που ειναι διαρκως στα ορια...
Γατούλη το βενζινοκίνητο είναι πιό ελαφρύ μπροστά.
Άρα, με λίγη φυσική από το γυμνάσιο, αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το φαρδύτερο λάστιχο πατάει με μικρότερη πίεση στο δρόμο (και λόγω του μικρότερου βάρους αλλά και λόγω της μεγαλύτερης επιφάνειας).
Άρα στο βρεγμένο φεύγει πολύ περισσότερο (όπως έχεις πεί πολλές φορές).
Πλεονεκτεί μόνο στην άμμο, αλλά αυτό είναι σπάνιο!
Όσο για τις πατάτες, ανάλατες είναι σαν ...μιλφάτο με μπούργκα!
Tony Louk έγραψε:Χωρίς αισθητήρες έχεις συνεχώς κίτρινη ένδειξη alarm.
Αντώνη τελικά να θεωρήσω ότι δεν δουλεύουν οι λειτουργίες της οθόνης καθόλου, οπότε δεν υπάρχει συζήτηση ή απλά έχει κίτρινη ένδειξη alarm, χωρίς ήχο και μπορείς να το αγνοήσεις; Στη δεύτερη περίπτωση,(αν το αφήσεις να έχει την ένδειξη) μήπως υπάρχει θέμα με την κάλυψη της ασφάλειας ή της εγγύησης;
GATOZ έγραψε:...και μαλλον δεν καταλαβες τι ειναι αυτο https://spooftpms.com/ που σου εχω βαλει παραπανω ...ειναι ενα κουτι που εχει καπου 50-55 ευρω και ξεγελαει το tpms και δεν βγαζει το κιτρινο. δηλαδη βαζεις αυτο αντι σενσορες και δεν εχεις κιτρινιλα αλλα προσεχεις τις πιεσεις μονος σου στο βενζιναδικο με τον τονυ διαφωνω στο αλατι στις πατατες και στο 60αρι προφιλ του λατ κρος, για το ντηζελ ειναι οκ, νομιζω για τη βενζινη ειναι οκ το 225/55/17 τωρα για v και h με το 1.4 μπορεις να κινηθεις - στην αναγκη - κοντα ή και πανω απο τα 210. ενα λαστιχο με μεγαλυτερες ανοχες οπως το v ειναι προτιμοτερο απο ενα αλλο που ειναι διαρκως στα ορια...
Θεόδωρε δύο ερωτήσεις: α)Είναι αξιόπιστη η πηγή αγοράς; το έχεις αγοράσει; β)Θέμα κάλυψης από την ασφάλεια και την εγγύηση (του αυτοκινήτου) υπάρχει, αν συμβεί κάτι ή μπορεί να επικαλεστούν παρέμβαση και να μη σε καλύψουν; Τώρα για το θέμα V και H, δεν τίθεται για μένα θέμα κίνησης πάνω από 150 km/h μιας και δε σκοπεύω να λύσω το πρόβλημα χρέους της χώρας πληρώνοντας πρόστιμα...
Σταθη ποσο τους αγορασες; γιατι ακουω παλαβά πραγματα.
Από 320 (4×80) 240 λόγω έκπτωσης 25% από το VitaraClub στο Σφακιανάκη. Η ρεζέρβα δεν έχει αισθητήρα.
Προφανώς δεν έχει η ρεζέρβα... Το είπα γιατί θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει ανοχή από το σύστημα για όση ώρα τη φοράει κανείς, χωρίς τρομερές αντιδράσεις! Η ερώτηση είναι τώρα πώς δίνει την έκπτωση ο Σφακιανάκης: θέλει κάποια πιστοποίηση κανείς ότι είναι μέλος του VitaraClub?
Tony Louk έγραψε:Χωρίς αισθητήρες έχεις συνεχώς κίτρινη ένδειξη alarm.
Αντώνη τελικά να θεωρήσω ότι δεν δουλεύουν οι λειτουργίες της οθόνης καθόλου, οπότε δεν υπάρχει συζήτηση ή απλά έχει κίτρινη ένδειξη alarm, χωρίς ήχο και μπορείς να το αγνοήσεις; Στη δεύτερη περίπτωση,(αν το αφήσεις να έχει την ένδειξη) μήπως υπάρχει θέμα με την κάλυψη της ασφάλειας ή της εγγύησης;
Μπορείς να το αγνοήσεις, δεν έχει ήχο.
Το κάνω στις εκδρομές, που φοράω μαντολάστιχα, αλλά δεν βλέπεις την ένδειξη κατανάλωσης κλπ. Δεν θα το έκανα για πολλές μέρες, ούτε θα έπαιρνα τη κινεζιά του gatoz. Θα έπαιρνα 2ο σετ αισθητήρων αν σκόπευα να έχω τα λάστιχα αυτά για μεγάλο χρόνο.
χεχε, δεν ειναι κινεζος, ενας ρουμανος ειναι... και πλερω με πέιπαλ, αρα αξιοπιστος δεν ειναι συσκευη που πειραζει κατι στο αμαξι, βασικα δεν πειραζει τπτ. ειναι ενας μινι πομποδεκτης που δουλευει με μπαταρια και αφου ανιχνευσει τις συχνοτητες του συγκεκριμενου αυτοκινητου, τις εξομοιωνει σε φορουμ του εξωτερικου ενας που το πηρε και τον ρωτηξα με πι εμ μου ειπε οτι ζοριστηκε καμμια ωρα να το σεταρει - πατας ενα κουμπι πανω του και μετα οδηγας με 50km/h για 3-5 λεπτα - μετα και για ενα τριμηνο που το ειχε οταν ρωτηξα, δεν ξανασχοληθηκε, εσβησε η κιτρινιλα μονιμα. με 2ο σετ ελαστικων οποτε ουτε καν εχει σχεση με εγγυηση ή οτιδηποτε αλλο. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με την εγγυηση ειναι η διαφοροποιηση στη ζαντα και το ελαστικο που θα τοποθετησεις μπαμπιε... βαριεμαι να βαλω το λινκ, ψαξιμο γιοκ Κυριακατικο, υπαρχει ηδη καπου εδω μεσα, μεχρι νομιζω 1.5% επιτρεπεται, που σημαινει σε 17 μονο 225/55/17, για 16 γραφει στο μανιουαλ προφανως αν σου βαλουν και για τα λαστιχα θεμα στην αντιπροσωπεια ειναι ξεφτιλλα, αλλα τζαστ του νόου
Εντάξει παιδιά. Με κατατοπίσατε αρκετά. Αλλά τώρα προέκυψαν άλλα...
GATOZ έγραψε:ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με την εγγυηση ειναι η διαφοροποιηση στη ζαντα και το ελαστικο που θα τοποθετησεις μπαμπιε... βαριεμαι να βαλω το λινκ, ψαξιμο γιοκ Κυριακατικο, υπαρχει ηδη καπου εδω μεσα, μεχρι νομιζω 1.5% επιτρεπεται, που σημαινει σε 17 μονο 225/55/17, για 16 γραφει στο μανιουαλ προφανως αν σου βαλουν και για τα λαστιχα θεμα στην αντιπροσωπεια ειναι ξεφτιλλα, αλλα τζαστ του νόου
εντιτ ευρηκα λινκ
Και τώρα τι κάνουμε φίλε(οι)? Δηλαδή το 215/65/16 που ανεβαίνει κατά 2,6 περίπου πρέπει να απορριφθεί λόγω εγγύησης ίσως? Αυτοί εδώ λένε ότι αποδεκτό είναι έως 3% https://www.gocar.gr/calculators/lastixa.html