Καλησπέρα στην παρέα εδώ και αρκετό καιρό έχω το εξής πρόβλημα όταν κινούμε σε χωματόδρομο η καμπίνα γεμίζει σκόνη σε σημείο η σκόνη να είναι περισσότερη μέσα παρά έξω. Το πρόβλημα είναι το εξής στον πίσω προφυλακτήρα από μέσα όμως αριστερά και δεξιά του αυτοκινήτου υπάρχουν οι αεραγωγοί εκτόνωσης της καμπίνας δηλαδή όταν κλείνουμε μία πόρτα στο αυτοκίνητο εφόσον δεν υπάρχει άλλη ανοιχτή ο αέρας που εγκλωβίζεται μέσα πρέπει από κάπου να εκτονωθεί και αυτή τη δουλειά την κάνουν αυτοί οι αεραγωγοί το μειονέκτημα τους είναι ότι έχουν κάτι λαστιχιένιες περσίδες επάνω για να μην περνάει η σκόνη από έξω μέσα αυτές λοιπόν με την πολυκαιρία ξερένονται και κόβονται γι'αυτό λοιπόν έκανα την εξής πατέντα αντικατέστησα της ξεραμένες περσίδες με φίλτρο αποροφητήρα το οποίο είχε κόστος μόλις 0.80 cents η διαδικασία απλή για τους γνώστες.

- project ξηλωμα πίσω προφυλατήρα
Πρώτα απ'όλα ξηλώνουμε τον πίσω προφηλακτήρα, πως γινετε αυτό είναι πολύ απλό ο προλακτήρας κρατάει σε τέσσερις βίδες, κάποια κλιπς στους θόλους και στα κλιπς που κρατάνε το μαύρο πλαστικό που βλέπουμε όταν ανοίγουμε την τζαμόπορτα.
Οι πρώτες βίδες που θα βρούμε μόλις πέσουμε κάτω από το αυτοκίνητο βρίσκονται αριστερά και δεξιά από την πινακίδα

- αριστερή πλευρά

- δεξιά πλευρά
Μετά υπάρχουν άλλες δύο κάτω από τις πλαστικές κούρμπες του προφυλακτήρα

- αυτην την έβγαλα μόνο από τη μία μεριά αλλά είναι η ίδια και από την άλλη
και μετά μένουν τα κλιπς στους θόλους και στο προστατευτικό του πορτ μπαγκάζ
να προσθέσω ότι τα κλιπς τα βγάζουμε προσεκτικά να μη σπάσουν γιατί άντε να βρεις μετά
το επόμενο βήμα είναι να βγάλουμε τα φαναράκια από τον προφυλακτήρα και να τον βγάλουμε συρταρωτά προς τα πίσω
και αριστερά και δεξιά του αυτοκινήτου βλέπουμε τους περιβόητους αεραγωγούς

- αριστερή πλευρά

- δεξιά πλευρά
αυτά λοιπόν βγαίνουν τραβώντας με το χέρι εκτός από αυτο που το περιβάλει η λαμαρινένια βάση προφυλακτήρα η οποία βγαίνει ξεβιδόνοντας τις τρεις βιδες που έχει περιμετρικά. Εφόσον τα έχουμε πάρει στο χέρι βγάζουμε τις λαστιχιένες περσίδες καθαρίζοντας καλά με διαλυτικό και τις αντικαθιστούμε με φίλτρο αποροφητήρα το οποίο το κόβουμε σε μικρά κομάτια όσο είναι η περσίδα δηλαδή και τα κολάμε είτε με σιλικόνη είτε με μπαμπριζόκολα εγώ είχα μπαμπριζόκολα

- καθάρισμα

- καινούρια κομάτια
στη συνέχει καθαρίζουμε και την λαμαρινα του αυτκινήτου καλά για να κολήσουν τα πλαστικά επάνω
Τέλος τα βάζουμε στη θέση τους και ξαναδένουμε το αυτοκίνητο με αγάπη και μεράκι με τον αντίστροφο τρόπο από αυτόν που έγραψα στην αρχή και ξεχυνόμαστε στους χωματόδρομους χωρίς ίχνος σκόνης στην καμπίνα