από sw1ive » Πέμ Αύγ 22, 2019 9:58 pm
.
Χωρίς να έχω καμία γνώση τεχνική αλλά με μεράκι (ώς νέο μέλος στο club),
μεράκι για να σκύψω πάνω στο πρόβλημα άλλων μελών του forum,
και αυτό το λέω γιατί μπορεί να βρεθεί κάποιο μέλος με πολύ περισότερες γνώσεις από εμένα,
και να με διαψεύσει στα τεχνικού θέματος λεγόμενα μου (όπως έγινε σε παρόμοιο θέμα)
.
Η περίπτωση σου (Μάριε) μου θυμίζει μια παλιά μου ιστορία που το αμάξι πήγαινε παντού χωρίς πρόβλημα,
σε μεγάλης κλίσης ανηφόρες δεν μπορούσε να ξεκινίσει από στάση.
Ξεκίναγα με 1500 στροφές έσβηνε, με 3000 στροφές έσβηνε, με 4500 στροφές έσβηνε
Έκανες πίσω στο ίσιωμα και όλα καλά.
Μετά από όλους τους ελένχους που ανέφερες ότι έκανες και εσύ,
ανακάλιψα ότι είχα πρόβλημα στον ένα από τους δύο πολαπλασιαστές.
Άλλαξα και τους δύο και βρήκα την υγειά μου.
Μάριε ανέφερε στον μηχανικό σου τον έλενχο των πολλαπλασιαστών.
.
Ρητό που διάβασα εδώ στο forum μας... και κάθε στιγμή ανακαλύπτω πόσο δίκιο έχει.
Η χρήση του υγραερίου ώς καύσιμο, καταπονεί πολλά μέλη του κινιτίρα λόγο μεγαλύτερης θερμοκρασίας καύση.
Ένα απο αυτά είναι και οι πολλαπλασιαστές που σε τοποθέτιση σε υγραεριοκίνηση δεν δίνεται εγγήυση.
Για αυτό λοιπών, η χρήση υγραεριοκίνισης αρμόζει σε μια ήρεμη οδήγηση.
Αν επιθιμίτε σκληρή χρήση του κινιτήρα, σε χώμα ή άσφαλτο τότε γυρίστε τον διακόπτη από υγραέριο σε βερζίνη.
.
- Μπροστά Kayaba EXCEL-G μαύρα και πίσω Kayaba GAS-A-JUST Ασημί
- Μπροστά και πίσω ελατήρια CS Germany +6cm
- Προσθήκες Ελατηρίων +3cm και Body-Lift +4cm
- Λάστιχα Malatesta Kobra Mud 205/80/16 +2cm
- Πλύμνες (AVM) Ελευθέρου Τροχισμού
- Δύο ποδιες για προστασία κινητήρα και μετάδοσης
- CB Albrecht AE 6110 κεραία Midland ML145 13 gain Db