
- received_514929688988544-800x450.jpeg (62.73 KiB) 3132 προβολές
Οπως βλεπεις κι εσυ στη φωτο,το αλτερνεητορ της Mitsubishi στο Ngv ειναι τεραστιο,80A ειναι υπεραρκετα για τα παντα,μιλαμε για ηλεκτρικη ισχυ κοντα στο ενα Kilowatt η' αλλιως 1.4 hp!
Αλλα και μικροτερο εναλλακτηρα ναχε,δεν θα παθαινε τιποτα,απλως θα αργουσε περισσοτερο να τη γεμισει.Εδω οι φορτιστες αυτοκινητου γεμιζουν αδεια μπαταρια με μονο 2Α εξοδο αλλα κανουν 15 ωρες να τη γεμισουν.
Το προβλημα του μικρου αλτερνεητορ θαταν οτι δεν θα επαρκουσε οταν ηταν αναμμενες ταυτοχρονα ολες οι μεγαλες καταναλωσεις στο αμαξι,φωτα,αιρκοντισιον,θερμαινομενο τζαμι,καθαριστηρες,κλπ.Τοτε στα αληθεια θα γονατιζε κι οχι μονο δεν θα φορτωνε τη μπαταρια αλλα θα την αδειαζε κι ολας για να καλυψει τις μεγαλες σε ρευμα αναγκες.
Δεν πρεπει λοιπον να μπερδευουμε τα Aμπερ της εξοδου της γεννητριας με τα αμπερωρια της μπαταριας.
Οσο για τη συντηρηση της μπαταριας,περισυ ειχα θεμα με ενα φορτιστη-συντηρητη της Black&Decker που μου υπερθερμανε και φουσκωσε μια μπαταρια 12V 9Ah μοτοσυκλετας.Με καλυτερες μαρκες φορτιστες οπως ειναι οι Ctek και οι Optimate θεωρητικα δε θαχεις προβλημα,τους εχω χρονια και τους δυο.
Ακομα ομως και με αυτους,οταν δεν κινω πολυ το οχημα,προτιμω να τους βαζω μια φορα την εβδομαδα να φορτισουν την μπαταρια παρα να τους εχω συνεχεια στο ρευμα.
Μετα απο αυτο που παθα με τον black&decker φυλαω τα ρουχα μου,η φωτια ειναι ασχημο πραμα.
Κατι ακομα θελω να πω,φανηκε ποσο ανεπαρκης ειναι η μικρη μπαταρια που εφοδιαζει το εργοστασιο το Ngv 1.6 με το οτι μετα τη τοποθετηση της μεγαλης δεν ξαναναψε ποτε στο ταμπλω η ενδειξη Check Esp Service που οφειλοταν στο οτι αν εμενε δυο τρεις μερες ακινητοποιημενο το αμαξι επεφτε ανησυχητικα η ταση απο το συναγερμο,κλπ.Τωρα με τη μεγαλη χωρητικοτητα της καινουργιας αυτο δε συμβαινει ποτε.