Ελπίζω οι περισσότεροι να είστε κάπου διακοπές και να περνάτε καλά και όχι να ψήνεστε στη μεγαλούπολη όπως η αφεντιά μου.. Για όσους έμειναν όμως ή απλα΄έχουν τη διάθεση να απαντήσουν , εχω μια απορία.. Διαβάζοντας απο δω κι εκεί ή βλέποντας βιντεάκια , βλέπω πολύ κόσμο να παραπονιέται για τα εμπρός ημιαξόνια του NGV σε συδιασμό με την macpherson αναρτηση του , οτι δηλαδή είναι εύθραυστα και στο offroad δεν αντέχουν πολύ και πως τα ''σοβαρά offroad οχήματα''(ήδη εκνευρίζομαι) έχουν ανάρτηση με διπλο ψαλίδι . Εν τω μεταξύ , δεν μπορώ να βρω πουθενά σαφή απάντηση στο ότι το διπλό , είναι καλύτερο του macpherson εκτός δρόμου, παρα μόνο οτι έχει να κάνει με τις διαφορές τους εντός. Υσχύει όντως κάτι τέτοιο? Και αν ναι γιατί να μην το βάλουν και στο NGV?
Υποθέμα:
Και άντε εγώ σου λέω οτι όλα αυτά ισχύουν και οτι το NGV είναι κατά μια βάση , η πιο σκληροτράχειλη έκδοση των compact crossover και άλλα τέτοια που μου ανάβουν τα λαμπάκια.. Ο πατέρας μου έχει το GV του 2005 το οποίο θεωρείται και πραγματικό εκτός δρόμου όχημα, και έχει και τον άξονα του πίσω, και ξεχωριστή σκάλα και όλα..πάω λοιπόν να δω τι έχει κι αυτό με το σκεπτίκό οτι θα έχει διπλό μπροστά και άρα το NGV το έχουν φτιάξει πιο ασφάλτινο και τι να κάνουμε αυτά έχει η ζωή..Και βλέπω όπως φυσικά φαντάζεστε, Macpherson κι εκεί ή έστω μονό ψαλίδι... ΓΙΑΤΙ???!!!



Συγνώμη για την γκρίνια καλοκαιριάτικο κι ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα φώτα σας..!
