Εχω μακροχρονη εμπειρια με leasing λογω δουλειας φυσικα, οι υπηρεσιες τους απεχουν ετη φωτος μεταξυ τους, οι δυο που εχουν και το μεγαλυτερο μεριδιο αγορας ειναι για τον πε@ντα λιαν επιεικως.
Δικα τους συνεργεια με τον ιδιο μαστορα να επισκευαζει ενα 1000αρι πενταετιας και ενα υπεροπολυτελες SUV, συμβολαια που σε σκιζουν οταν γινει οτιδηποτε, και ανταλλακτικα και αναλωσιμα οτι πιο φθηνοτερο κινεζικο υπαρχει στην αγορα.
Στο προηγουμενο Ρενο που ειχα ηρθε η ωρα να μου αλλαξουν αμορτισερ, ζαμφορακια και φρενα και πηρα αλλο αμαξι οταν το εκαναν, εβαλαν οτι πιο κινεζικο υπαρχει και αλλαξε το αμαξι συμπεριφορα τελειως, οταν τους το ανεφερα μου απαντησαν, τι ηθελες να βαλουμε τα μαμα αμορτισερ που κανουν 600€??
Δεν ειναι ολοι ετσι ομως, εχω συνεργαστει και με πολυ σοβαρη εταιρια, σε εστελνε για σερβις στο εξουσιοδοτημενο και οτι προβλημα υπηρχε μονο εκει.
Προσωπικα δεν τους εχω καμια εμπιστοσυνη, για πανω απο 15 χρονια απλα παρακαλαω να μην μου τυχει κατι σοβαρο στο εταιρικο και το προσεχω πιο πολυ απο το δικο μου.
Βαλτε το υπευθυνο της εταιριας σας για τα αυτοκινητα, αν υπαρχει καποιος, να τους πιεσει στο λαιμο.
Σιγα μη το πηγαν σε Suzuki συνεργειο, εκει σε στελνουν μονο οταν η βλαβη ειναι εντος εγγυησης, ζητα να δεις ολα τα παραστατικα, επισημη γνωματευση και το συνεργειο που το πηγαν να το διασταυρωσεις απο το συστημα τους τι εργασιες εκαναν.
Μετα απο αυτα που διαβασα απο τον Αντωνη ειμαι σιγουρος οτι θελουν κηνυγι μεχρι τελους.
Εδω οταν παραδιδουμε τα αυτοκινητα κανουν ελεγχο για χτυπηματα, οτι γρατζουνια υπαρχει γυρω γυρω την μετρανε για ζημια ξεχωριστα, δηλαδη εχει ας πουμε απο μια γρατζουνια σε δυο φτερα και απο ενα βαθουλωμα σε δυο πορτες, σου λεει εχεις 4 ζημιες σε 4 τεμαχια, (φαναρτζοδουλεια υπολογιζεται ανα τεμαχιο φανοποιειας) οποτε 4 τεμαχια επι 4 επισκευες δηλαδη 4 ξεχωριστες δηλωσεις ευθυνης γιατι εχει μεικτη ασφαλεια με 200€ την απαλλαγη ανα ζημια = 800€

συναδελφοι κοντεψαν να πιαστουν στα χερια, με 800€ βαφεις ολο το αμαξι, μιλαμε για τους μεγαλυτερους απατεωνες που υπαρχουν
