ΝαιR19 έγραψε:κατάλαβα ότι και στο 4ΗL και 4LL οδηγούμε αλλάζοντας κανονικά ταχύτητες. Σωστά?
όχι μόνο για αυτό, τα βάζεις σε απότομες ανηφόρες/κατηφόρες, όταν θες να τραβήξεις κάτι/κάποιον, όταν θες απόλυτο έλεγχο των χαμηλών στροφών του κινητήρα π.χ. οδήγηση σε πετρώδες έδαφος όπου θες να πηγαίνεις πολύ αργά χωρίς να κινδυνεύει να σβήσειR19 έγραψε:Απλά το κλείδωμα το βάζουμε μόνο σε γλιστερές επιφάνειες
Όχι! Ίσα ίσα το "κούρδισμα" των διαφορικών γίνεται όταν έχεις 4HL ή 4LL και κινείσαι σε άσφαλτο στρίβοντας το τιμόνι. Τότε έχει διαφορετική γωνιακή ταχύτητα ο εμπρός με τον πίσω άξονα, ενώ το κλείδωμα προσπαθεί να τους κινεί με την ίδια γωνιακή ταχύτητα. Τότε (στις στροφές) λόγω ότι υπάρχει μεγάλη πρόσφυση, αυτή η διαφορά των 2 γωνιακών ταχυτήτων, δεν μπορεί να "εκτονωθεί" με μικρόγλύστριμα κάποιου από τους τροχούς (όπως συμβαίνει σε μη ασφάλτινο τεραίν), με αποτέλεσμα να καταπονείται το κεντρικό διαφορικό (transfer) και τότε μπορεί αυτό να σπάσει (χιλιαρικάκι +R19 έγραψε:για να μην κουρδίσουν τα διαφορικά.

Διάβασε αυτά: (τα λίγα

viewtopic.php?t=2441
viewtopic.php?f=85&t=996
viewtopic.php?f=85&t=14133
viewtopic.php?f=28&t=1601&start=30
viewtopic.php?t=2325&postdays=0&postorder=asc&start=0
viewtopic.php?t=98&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://www.nomad.gr/differentials1.html