batfalcon έγραψε:Οταν πια στο ρεγουλαρουν εκει που πρεπει και το δοκιμασεις πως δουλευει σωστα πηγαινε στη γυναικα σου και ζητα της ενα μανον. Κατα προτιμιση λευκο. Αμα σε ρωτησει τι το θες, δικαιολογησου καταλληλως....
Παρε το μανον και σταξε απο μια μικρη σταγονιτσα εκει που ειναι οι βιδες που ρεγουλαρουν την ευθυγραμμιση του ρανταρ. Αν ξανακουνηθει σφυρα μου κλεφτικα.
Ξερεις να βγαζεις την μασκα;
Σωστός! Από ό,τι κατάλαβα περαιτέρω, κατά την αλλαγή του ραντάρ μάλλον δεν είχε κουμπώσει καλά η φίσα κάποιου αισθητήρα pre-crash που βρίσκεται μέσα στη μετώπη και πίσω από το S και ξεκούμπωσε τυχαία στο σερβις ή κατά το κλείσιμο του καπώ ή με κάποιο άλλο τράνταγμα. Παρότι κουμπώθηκε ξανά, συνέχισε να υπάρχει μόνιμο σφάλμα (γι αυτό και μου είπαν για ευθυγράμμιση ξανά) αλλά ως δια μαγείας (και προς το παρόν) εξαφανίστηκε και δουλεύει μια χαρά και στη βροχή. Πάντως για να μην σπέρνουμε και τον πανικό, η προσωρινή απενεργοποίηση του RBS κυρίως με τις βροχές αλλά και στις αλλαγές κατευθυνσεις πίσω από προπορευόμενους που για μένα ήταν σχεδόν μόνιμο φαινόμενο, αποκαθίσταται πλήρως με την αλλαγή ραντάρ. Σαν γενική εικόνα, έχω κάνει 50.000 σε ένα χρόνο και δεν έχω μετανιώσει λεπτό.
