Γιώργος (fiverg)Κάτι δεν λες καλά ή κάτι δεν κατάλαβα
Για να πούμε ότι φταίει ο εγκέφαλος πρέπει να γυρίζει η μίζα τον κινητήρα αλλά αυτός να μη παίρνει μπροστά.
Όπως γράφεις μετά κάνα δίωρο πήρε μπροστά, έγινε θαύμα

όχι
Αν κάνουμε τις ανάλογες κινήσεις και δεν γυρίζει η μίζα τον κινητήρα μπορεί να φταίει:
Μπαταρία (άδεια), πόλοι μπαταρίας (οξειδωμένοι ή λασκαρισμένοι), διακόπτης εκκίνησης (εκεί που βάζουμε γυρνάμε και το κλειδί),
μίζα, μπορεί να μου διαφεύγει και κάτι αυτή την στιγμή.
Μέσα από το Car Multimedia μπορούμε να δούμε τα V της μπαταρίας και με τον κινητήρα κλειστό.
Τον ανοίγουμε στην πρώτη σκάλα. Αν είναι πάνω από 12 V θα πάρει μπροστά.
Εδώ έχω μια φώτο
https://www.vitaraclub.gr/viewtopic.php ... 15#p801766Επάνω αριστερά γράφει: Ubat 12.39 V Ο κινητήρας παίρνει κανονικά μπροστά
Όταν ξεκινήσει αναλαμβάνει το δυναμό (γεννήτρια) να φορτίσει την μπαταρία και να τροφοδοτήσει με ρεύμα όλα τα συστήματα.
Όταν δουλεύει ο κινητήρας, ανεβάσουμε στροφές ελαφρός, θα δούμε το Ubat να πηγαίνει στα 14.5 V ακόμα και με όλες τις καταναλώσεις σε ρεύμα ανοιχτές.
Στην περίπτωση σου αν η μπαταρία είναι ΟΚ και δεν γυρίζει η μίζα, θα κοιτούσα τον διακόπτη εκκίνησης (κλειδί) και μετά την μίζα.