Προσωπική άποψη, γνώμη, ύστερα από χρονών "μουτσουρικής καριέρας"
Όλοι οι κινητήρες έχουν ανοχές (δεν τα δίνουν όλα) Το κάνουν αυτό οι κατασκευαστές για να μπορεί
ο κινητήρας να έχει ζωή σε βάθος χρόνου. Να βγάλει όσο γίνεται πιο πολλά χλμ.
Έχω "πειράξει" πολλούς κινητήρες (διαφορές μάρκες) για να πάρουν επιπλέον ιπποδύναμη.
Το ήθελαν οι κάτοχοι τους (πελάτες) Σε δικό μου ΙΧ ποτέ δεν έκανα μετατροπές.
Οι περισσότεροι πειραγμένοι κινητήρες μετά κάποιους αγώνες, κόντρες, στοίχημα, είχαν κακή κατάληξη.
Ίσος γιατί δουλεύανε και στα άκρα από τους κατόχους τους.
Στο chip tuning βασίζονται περισσότερο στο "πείραγμα" του εγκεφάλου.
Αυτό όμως σημαίνει πως καταναλώνουν τις ανοχές στον κινητήρα που άφησε ο κατασκευαστής.
Πιστεύω πως αν βγει κάποιο Update για κινητήρες Suzuki που θα βελτιώνει κάποιες λειτουργίες,
θα το παρέχει η αντιπροσωπεία, όπως γίνεται και σε άλλες μάρκες.
Ακόμα και αν μειωθεί η καταναλώσει καυσίμου με το chip tuning (δεν το νομίζω) 0,5/100 km δεν αξίζει τον κόπο.
Η εγγύηση θα πάει περίπατο από την στιγμή που θα το δούνε στο καταγραφικό της αντιπροσωπείας.
