ήρθε και μένα η ώρα μου για τον δίσκο, με παίδευε καιρό νόμιζα ότι ήταν η πάνω αντλία, δάκρυζε κιόλας αλλά ΛΑΘΟΣ.
Ούτε πατινάρισμα είχα ούτε ιστορίες, μόνο σε κίνηση δεν έπερνε ταχύτητες στο ξεκίνα.
Αλλαγή μοόμπας, εξαερώσεις, ρύθμιση ρεγουλατόρου έπιανε για λίγο αφού ανέβαζα την πίεση αλλά μετα απο λίγο τα ίδια. Πίστευα οτι δεν είχα κάνει σωστή εξαέρωση αλλα ήταν μια χαρά δυστυχώς.
Πάω συνεργείο τους λέω άλλαξα μπόμπα αλλά μου κάνει τα ίδια το κοιτάει και λέει δίσκο. Του εξήγησα ότι η προηγούμενη δάκρυζε, κάναν εξαέρωση, τα ίδια κ έπειτα μου εξήγησε πως η μπόμπα, απο την πίεση που ασκούσε το σύστημα στα χτένια κ στον φαγωμένο δίσκο, μετά απο καιρό η πίεση στο σύστημα άρχισε να σκάει τα λαστιχάκια και να δακρύζει η μπόμπα στο πετάλι αφού δεν είχε μείνει κάτι άλλο να πιέζει και η διαδρομή στο πετάλι είχε αλλάξει.
Τοποθετήθηκε σετ δίσκος ΕXEDY + δίχαλο (το είχε ραγίσει) + κόντρα- αξονάκι για το δίχαλο 460 με την φαπα.
έχω 3 παρατηρήσεις:
1. ο καινούριος δίσκος είναι κάπως απότομος.. είναι σίγουρα απότομος σαν να είναι άλλο αμάξι, δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί.
1. ο δίσκος που βγάλανε απο μέσα ήταν BLUE PRINT, σε κάποια σημεία λιωμένος σε άλλα όχι ???
3. και τέλος τα παλικάρια είπανε ότι το κιβώτιο είναι θορυβώδες και οι βαλβολίνες του τράνσφερ είχαν ρινισματάκια μέσα τα οποία είδα και εγώ πρίν μήνα που είχα κάνει την αλλαγή στην τσιμούχα(αλλά δεν ήταν τραγικά, απλά ίχνη) βλέπετε και εσείς ρινίσματα στο τράνσφερ όταν αλλάζετε βαλβολίνες κ σε τι βαθμό?

Προσοχή στην μπόμπα παιδιά, δίσκος is a bitch
